June 7, 200818 yr zeer nice Ik zou ook graag weten hoe dat moet =] Heb je daar een tut van ofiets ?? Ja ik kan wel een heel verhaal op gaan hangen wat ik nou mooi vind maar dan zou ik allus op moetten noemen =P.. dusja een 9,5/10 wantja wat is volmaakt?
June 7, 200818 yr Je render vind ik goed ingeblend. Je tekst past er goed bij, en je border is ook mooi. Je hebt mooie effecten gebruikt rond de render. Alleen de achtergrond is toch nog wat leeg, en is het geheel iets te groot. 97% Edited June 7, 200818 yr by KJF
June 7, 200818 yr De effecten zijn weer fantastish, alleen de donkerblauwe tot zwarte stukken zijn niet echt bijpassend. Het letter type is wel chill, dus ik zou je een hele hele mooie 9- geven.
June 8, 200817 yr Kijk Jon, ik vind jou designs echt gewon de shit. Geiler kun je het gewoon niet maken. De flow is zo lekker, gewoon eyecandy. Keep it up.
June 8, 200817 yr Ik vind de effecten weer zeer geslaagd. Dat ronddraaiende-licht-dingen effect Alleen vind ik de tekst wat minder, twee vershillende fonts, nogal lomp en groot, en een deel valt weg. Voor de rest: Perfecto. 8 Edited June 8, 200817 yr by TomHagen
Ja hoor, hier ben ik weer: