June 7, 200818 yr ik heb een legaal verzie van gta sa toen ik hem aan het installeren was gaf die op het laast een fout melding aan dat er niets met de (STREAMS) aan de had was dat er geen goed mach kon vinden Edited June 7, 200818 yr by keyz0ne
June 7, 200818 yr Heb je het spel ooit eerder geïnstalleerd? Heb je krassen op je DVD-Rom? Heb je het spel legaal? Kan je een screen van de foutmelding maken? Zomaar even wat vraagjes, waardoor wij je beter kunnen helpen..
ik heb een legaal verzie van gta sa toen ik hem aan het installeren was gaf die op het laast
een fout melding aan dat er niets met de (STREAMS) aan de had was dat er geen goed mach
kon vinden
Edited by keyz0ne