June 7, 200818 yr Hehe 2de topic vandaag: Ik heb een collab gemaakt. Iemand van een ander forum gaf me de .psd van deze sig: Ik maakte hem af: Wat vinden jullie ervan?
June 7, 200818 yr Ik vind de collab mooier ( Dûh ). Je hebt wat meer effecten toegevoegd aan de render die het geheel erg mooi maken. De tekst is ook geweldig gedaan. Alleen vind ik de achtergrond toch nog wat te leeg. 8.5/10
June 7, 200818 yr Mooie collab. De tekst heb je goed gedaan, en je hebt wat meer effecten toegevoegd. Je hebt hem ook wat lichter gemaakt, zodat hij wat mooier is geworden. 8/10 Edited June 7, 200818 yr by Sonny-The-Pilot
Hehe 2de topic vandaag:
Ik heb een collab gemaakt. Iemand van een ander forum gaf me de .psd van deze sig:
Ik maakte hem af:
Wat vinden jullie ervan?