Laatst had ik een probleem dat mijn gta sa poppetjes vage kleuren hadden en dat heb ik vanmorgen gerepareert door mijn oude drivers te verwijderen en alleen die nieuwste te laten draaien. Nadat ik in gta had gezien dat alles het deed ben ik eruit gegaan en n00bmode geinstaleert en toen begon de ellende , ik startte gta op en het bleef zwart beeld nadat ik new game had gedaan en toen moest ik een hardboot doen. Ik had gelukkig een backup gemaakt dus ik had die erover heen gegooid en ik dacht dat hij het nu wel weer deed , dus ik weer kijken en het bleef zwart beeld . Daarna had ik SA opnieuw geinstaleert maar geen succes , daarna van een vriend zijn CD en precies hetzelfde dus het ligt niet aan mijn SA. Iemand een idee?
PS: Ik heb heel veel videokaart drivers verwijderd en nieuwe gedownload en telkens opnieuw en telkens andere versie's maar geen succes. Mijn videokaart is een ATI RADEON SERIES 9600.
Hallo allemaal.
Laatst had ik een probleem dat mijn gta sa poppetjes vage kleuren hadden en dat heb ik vanmorgen gerepareert door mijn oude drivers te verwijderen en alleen die nieuwste te laten draaien. Nadat ik in gta had gezien dat alles het deed ben ik eruit gegaan en n00bmode geinstaleert en toen begon de ellende , ik startte gta op en het bleef zwart beeld nadat ik new game had gedaan en toen moest ik een hardboot doen. Ik had gelukkig een backup gemaakt dus ik had die erover heen gegooid en ik dacht dat hij het nu wel weer deed , dus ik weer kijken en het bleef zwart beeld
. Daarna had ik SA opnieuw geinstaleert maar geen succes , daarna van een vriend zijn CD en precies hetzelfde dus het ligt niet aan mijn SA. Iemand een idee?
PS: Ik heb heel veel videokaart drivers verwijderd en nieuwe gedownload en telkens opnieuw en telkens andere versie's maar geen succes. Mijn videokaart is een ATI RADEON SERIES 9600.