Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fire truck zitplaatsen.

Hey,

Ik heb een vraagje zoal hierboven al vermeld is:

Hoeveel zitplaatsen heeft een fire truck? Ik wil het wel graag weten. Alvast bedankt.

Groetjes thegtaman

Featured Replies

Als ik me niet vergis is er slechts ruimte voor twee personen in een fire truck.

Vanwaar die vraag eigenlijk? Omdat er in het echt altijd een kabine is met twee rijen stoelen?

Edited by IV trailer

In de Fire Truck kunnen twee mensen in. ;) IV Trailer, in het echt ( In Nederland ) daar heb je brandweer wagens met meerdere zitplaatsen. Maar in New York heb je andere Fire Trucks in deze kunnen slechts twee personen. Waarom twee personen ? In New York hebben ze verschillende Fire Trucks. Een met twee personen en een hele grote watertank achter. Deze hebben zo nodig voor grote branden ( 9/11 World Trade Center ), dan kun je beter meerdere wagens hebben met twee personen en een grote inhoud water. Dan een Cabine met allemaal brandweermannen met een kleine watertank. Daar schiet je dan niets mee op. Vandaar dat Rockstar de twee persoons Fire Truck heeft nagemaakt. ;)

Trouwens, het antwoordt van deze vraag kun je zelf ook wel opzoeken. Kijk in Trailer 2, daar zie je een Fire Truck die duidelijk twee zitplaatsen heeft. ;)

DSgregor :cya:

  • Author
In de Fire Truck kunnen twee mensen in. ;) IV Trailer, in het echt ( In Nederland ) daar heb je brandweer wagens met meerdere zitplaatsen. Maar in New York heb je andere Fire Trucks in deze kunnen slechts twee personen. Waarom twee personen ? In New York hebben ze verschillende Fire Trucks. Een met twee personen en een hele grote watertank achter. Deze hebben zo nodig voor grote branden ( 9/11 World Trade Center ), dan kun je beter meerdere wagens hebben met twee personen en een grote inhoud water. Dan een Cabine met allemaal brandweermannen met een kleine watertank. Daar schiet je dan niets mee op. Vandaar dat Rockstar de twee persoons Fire Truck heeft nagemaakt. ;)

Trouwens, het antwoordt van deze vraag kun je zelf ook wel opzoeken. Kijk in Trailer 2, daar zie je een Fire Truck die duidelijk twee zitplaatsen heeft. ;)

DSgregor :cya:

Best wel vaag want ik zie toch echt 4 deuren en nog twee zitplaatsen achter de voorstoelen. Maar misschien is het wel wat jij zegt, iniedergeval bedankt. :cya:

In de Fire Truck kunnen twee mensen in. ;) IV Trailer, in het echt ( In Nederland ) daar heb je brandweer wagens met meerdere zitplaatsen. Maar in New York heb je andere Fire Trucks in deze kunnen slechts twee personen. Waarom twee personen ? In New York hebben ze verschillende Fire Trucks. Een met twee personen en een hele grote watertank achter. Deze hebben zo nodig voor grote branden ( 9/11 World Trade Center ), dan kun je beter meerdere wagens hebben met twee personen en een grote inhoud water. Dan een Cabine met allemaal brandweermannen met een kleine watertank. Daar schiet je dan niets mee op. Vandaar dat Rockstar de twee persoons Fire Truck heeft nagemaakt. ;)

Trouwens, het antwoordt van deze vraag kun je zelf ook wel opzoeken. Kijk in Trailer 2, daar zie je een Fire Truck die duidelijk twee zitplaatsen heeft. ;)

DSgregor :cya:

Best wel vaag want ik zie toch echt 4 deuren en nog twee zitplaatsen achter de voorstoelen. Maar misschien is het wel wat jij zegt, iniedergeval bedankt. :cya:

hoeveel kunnen er in een bus dan ? :) handig voor multiplayer als er meer dan 10 inkunnen

In de Fire Truck kunnen twee mensen in. ;) IV Trailer, in het echt ( In Nederland ) daar heb je brandweer wagens met meerdere zitplaatsen. Maar in New York heb je andere Fire Trucks in deze kunnen slechts twee personen. Waarom twee personen ? In New York hebben ze verschillende Fire Trucks. Een met twee personen en een hele grote watertank achter. Deze hebben zo nodig voor grote branden ( 9/11 World Trade Center ), dan kun je beter meerdere wagens hebben met twee personen en een grote inhoud water. Dan een Cabine met allemaal brandweermannen met een kleine watertank. Daar schiet je dan niets mee op. Vandaar dat Rockstar de twee persoons Fire Truck heeft nagemaakt. ;)

Trouwens, het antwoordt van deze vraag kun je zelf ook wel opzoeken. Kijk in Trailer 2, daar zie je een Fire Truck die duidelijk twee zitplaatsen heeft. ;)

DSgregor :cya:

Best wel vaag want ik zie toch echt 4 deuren en nog twee zitplaatsen achter de voorstoelen. Maar misschien is het wel wat jij zegt, iniedergeval bedankt. :cya:

hoeveel kunnen er in een bus dan ? :) handig voor multiplayer als er meer dan 10 inkunnen

ga de stoelen maar tellen :puh:

er kunnen 4 mensen in. ik reed met een fire truck en me vriend wou instappen dus ik stop en hij kon gwn achterin in stapppen. mij lijkt dat er dan 4 mensen in kunnen

  • Author

Ik vat het niet meer. de een zegt 4, de ander zegt slechts 2.

Ik vat het niet meer. de een zegt 4, de ander zegt slechts 2.

Probeer het zelf anders even dan weet je het zeker :Y

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.