June 7, 200817 yr Hey, Ik heb een vraagje zoal hierboven al vermeld is: Hoeveel zitplaatsen heeft een fire truck? Ik wil het wel graag weten. Alvast bedankt. Groetjes thegtaman
June 7, 200817 yr Als ik me niet vergis is er slechts ruimte voor twee personen in een fire truck. Vanwaar die vraag eigenlijk? Omdat er in het echt altijd een kabine is met twee rijen stoelen? Edited June 7, 200817 yr by IV trailer
June 7, 200817 yr In de Fire Truck kunnen twee mensen in. IV Trailer, in het echt ( In Nederland ) daar heb je brandweer wagens met meerdere zitplaatsen. Maar in New York heb je andere Fire Trucks in deze kunnen slechts twee personen. Waarom twee personen ? In New York hebben ze verschillende Fire Trucks. Een met twee personen en een hele grote watertank achter. Deze hebben zo nodig voor grote branden ( 9/11 World Trade Center ), dan kun je beter meerdere wagens hebben met twee personen en een grote inhoud water. Dan een Cabine met allemaal brandweermannen met een kleine watertank. Daar schiet je dan niets mee op. Vandaar dat Rockstar de twee persoons Fire Truck heeft nagemaakt. Trouwens, het antwoordt van deze vraag kun je zelf ook wel opzoeken. Kijk in Trailer 2, daar zie je een Fire Truck die duidelijk twee zitplaatsen heeft. DSgregor
June 7, 200817 yr Author In de Fire Truck kunnen twee mensen in. IV Trailer, in het echt ( In Nederland ) daar heb je brandweer wagens met meerdere zitplaatsen. Maar in New York heb je andere Fire Trucks in deze kunnen slechts twee personen. Waarom twee personen ? In New York hebben ze verschillende Fire Trucks. Een met twee personen en een hele grote watertank achter. Deze hebben zo nodig voor grote branden ( 9/11 World Trade Center ), dan kun je beter meerdere wagens hebben met twee personen en een grote inhoud water. Dan een Cabine met allemaal brandweermannen met een kleine watertank. Daar schiet je dan niets mee op. Vandaar dat Rockstar de twee persoons Fire Truck heeft nagemaakt. Trouwens, het antwoordt van deze vraag kun je zelf ook wel opzoeken. Kijk in Trailer 2, daar zie je een Fire Truck die duidelijk twee zitplaatsen heeft. DSgregor Best wel vaag want ik zie toch echt 4 deuren en nog twee zitplaatsen achter de voorstoelen. Maar misschien is het wel wat jij zegt, iniedergeval bedankt.
June 7, 200817 yr In de Fire Truck kunnen twee mensen in. IV Trailer, in het echt ( In Nederland ) daar heb je brandweer wagens met meerdere zitplaatsen. Maar in New York heb je andere Fire Trucks in deze kunnen slechts twee personen. Waarom twee personen ? In New York hebben ze verschillende Fire Trucks. Een met twee personen en een hele grote watertank achter. Deze hebben zo nodig voor grote branden ( 9/11 World Trade Center ), dan kun je beter meerdere wagens hebben met twee personen en een grote inhoud water. Dan een Cabine met allemaal brandweermannen met een kleine watertank. Daar schiet je dan niets mee op. Vandaar dat Rockstar de twee persoons Fire Truck heeft nagemaakt. Trouwens, het antwoordt van deze vraag kun je zelf ook wel opzoeken. Kijk in Trailer 2, daar zie je een Fire Truck die duidelijk twee zitplaatsen heeft. DSgregor Best wel vaag want ik zie toch echt 4 deuren en nog twee zitplaatsen achter de voorstoelen. Maar misschien is het wel wat jij zegt, iniedergeval bedankt. hoeveel kunnen er in een bus dan ? handig voor multiplayer als er meer dan 10 inkunnen
June 7, 200817 yr In de Fire Truck kunnen twee mensen in. IV Trailer, in het echt ( In Nederland ) daar heb je brandweer wagens met meerdere zitplaatsen. Maar in New York heb je andere Fire Trucks in deze kunnen slechts twee personen. Waarom twee personen ? In New York hebben ze verschillende Fire Trucks. Een met twee personen en een hele grote watertank achter. Deze hebben zo nodig voor grote branden ( 9/11 World Trade Center ), dan kun je beter meerdere wagens hebben met twee personen en een grote inhoud water. Dan een Cabine met allemaal brandweermannen met een kleine watertank. Daar schiet je dan niets mee op. Vandaar dat Rockstar de twee persoons Fire Truck heeft nagemaakt. Trouwens, het antwoordt van deze vraag kun je zelf ook wel opzoeken. Kijk in Trailer 2, daar zie je een Fire Truck die duidelijk twee zitplaatsen heeft. DSgregor Best wel vaag want ik zie toch echt 4 deuren en nog twee zitplaatsen achter de voorstoelen. Maar misschien is het wel wat jij zegt, iniedergeval bedankt. hoeveel kunnen er in een bus dan ? handig voor multiplayer als er meer dan 10 inkunnen ga de stoelen maar tellen
June 8, 200817 yr er kunnen 4 mensen in. ik reed met een fire truck en me vriend wou instappen dus ik stop en hij kon gwn achterin in stapppen. mij lijkt dat er dan 4 mensen in kunnen
June 8, 200817 yr Ik vat het niet meer. de een zegt 4, de ander zegt slechts 2. Probeer het zelf anders even dan weet je het zeker
Hey,
Ik heb een vraagje zoal hierboven al vermeld is:
Hoeveel zitplaatsen heeft een fire truck? Ik wil het wel graag weten. Alvast bedankt.
Groetjes thegtaman