K heb een HD-TV gekocht en die komt binnenkort . Nou heb ik er niet zoveel verstand van, zo weet ik wel bijvoorbeeld dat een HDMI kabeltje het beeld mooier maakt maar volgens mij is dat niet zo simpel als scart...
Ik keek in het boekje over ps3 aansluiten op HD-TV en dat leek best wel ingewikkeld... zo mioest je allemaal beeld instellingen enz.
Mijn vragen zijn : Wordt je hele ps3 leeggegooit als je em op een HD-TV aansluit (omdat je em helemaal opnieuw moet instellen, het beeld dan.)?
Is het de moeite waard om een HDMI kabel te kopen?
En zijn er eventueel nog meer dingen die ik moet weten?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar HD TV kon niet want dat was een te kort woord en ik kon ook niks vinden met bijv. televisie
Hallo,
K heb een HD-TV gekocht en die komt binnenkort
. Nou heb ik er niet zoveel verstand van, zo weet ik wel bijvoorbeeld dat een HDMI kabeltje het beeld mooier maakt maar volgens mij is dat niet zo simpel als scart...
Ik keek in het boekje over ps3 aansluiten op HD-TV en dat leek best wel ingewikkeld... zo mioest je allemaal beeld instellingen enz.
Mijn vragen zijn : Wordt je hele ps3 leeggegooit als je em op een HD-TV aansluit (omdat je em helemaal opnieuw moet instellen, het beeld dan.)?
Is het de moeite waard om een HDMI kabel te kopen?
En zijn er eventueel nog meer dingen die ik moet weten?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar HD TV kon niet want dat was een te kort woord en ik kon ook niks vinden met bijv. televisie
Groeten T-Oracle