June 8, 200817 yr in mta:sa heb je standaard controls. die bevallen mij niet, want je kan niet met de muis je caracter besturen. wat moet ik omzeten (om net als in de gewone gta:sa) je caracter met de muis te besturen Groet Salmonella
June 8, 200817 yr Ermm. Heb ik nog nooit van gehoort. Muisbesturing werkt bij mij. Ik weet dat je bij settings de controls kunt aanpassen. Misschien moet je eens zien of de settings bij gta:sa single player wel juist staan.
June 8, 200817 yr Author Ermm. Heb ik nog nooit van gehoort. Muisbesturing werkt bij mij. Ik weet dat je bij settings de controls kunt aanpassen. Misschien moet je eens zien of de settings bij gta:sa single player wel juist staan. ja je moet het bij settings doen. (maar mijn engels is niet zo super goed,ben ook maar 11 jaar) dus wat moet je veranderen en hoe
June 8, 200817 yr Ermm. Heb ik nog nooit van gehoort. Muisbesturing werkt bij mij. Ik weet dat je bij settings de controls kunt aanpassen. Misschien moet je eens zien of de settings bij gta:sa single player wel juist staan. ja je moet het bij settings doen. (maar mijn engels is niet zo super goed,ben ook maar 11 jaar) dus wat moet je veranderen en hoe ga naar settings pak het gta sa boekje erbij en je kan alles dan makkelijk invullen
June 8, 200817 yr Author Ermm. Heb ik nog nooit van gehoort. Muisbesturing werkt bij mij. Ik weet dat je bij settings de controls kunt aanpassen. Misschien moet je eens zien of de settings bij gta:sa single player wel juist staan. ja je moet het bij settings doen. (maar mijn engels is niet zo super goed,ben ook maar 11 jaar) dus wat moet je veranderen en hoe ga naar settings pak het gta sa boekje erbij en je kan alles dan makkelijk invullen die settings heten anders ,maar bedankt voor je hulp. Mijn probleem is nu opgelost. Groet salmonella
in mta:sa heb je standaard controls. die bevallen mij niet, want je kan niet met de muis je caracter besturen. wat moet ik omzeten (om net als in de gewone gta:sa) je caracter met de muis te besturen
Groet Salmonella