Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1010963 Wat gebeurt er bij de begrafenis als je Francis hebt vermoord?
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1010975 Wat gebeurt er bij de begrafenis als je Francis hebt vermoord? Naar mijn weten gebeurt er juist hetzelfde. Het enige verschil is dat je Francis naar Colony Island moet brengen en Derrick naar Dukes.
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1011034 Je moet naar de 'Church' toe, hier krijg je nog een toespraak te horen van een meneer. Vervolgens moet je Derrick/Francis naar het kerkhof brengen in een lijkwagen. Ondertussen komen er een paar Gangsters op je af. Waarom die op je af komen weet ik niet. Hun maken het je erg moeilijk. Je moet Derrick/Francis veilig bij het kerkhof brengen. De Gangsters schieten op je, waardoor Derrick/Francis misschien uit de kofferbak valt. Als dit gebeurt dan is het Mission Failed.. Dit is een korte samenvatting van wat er gebeurt in de missie 'Blood Brothers'. Ik heb Derrick[/font] vermoordt DSgregor Bewerkt: 8 juni 200816 jaren door DSgregor
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren Auteur comment_1011042 Ahzo, juist hetzelfde. Het zijn de Albanezen die de begrafenis komen verstoren.
Wat gebeurt er bij de begrafenis als je Francis hebt vermoord?