Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Taking the trash

Hey op wikigta staat reward dat pak en een safehouse maar ik heb het safehouse niet gekregen wanneer krijg ik die nu?

Featured Replies

Volgens mij krijg je later een telefoontje, of een SMS'je dat je het savehouse krijgt. Kijk ook nog even voor de zekerheid, of je het savehouse hebt gekregen, want misschien staat hij er al gewoon.

Als hij er niet op staat, moet je dus even gedult hebben. Als je hem helemaal niet krijgt, zit er niks anders op dan het spel overnieuw te spelen. Tenzij je het savehousen et belangrijk vindt. Kijk dus nog even goed! En wacht af. Ga desnoods nog een paar andere missies spelen.

  • Author

Ik zal nog wat missies doen als ik hem echt niet krijg post ik nog wel een keer.

"dat pak" is nu niete echt zo duidelijk. Als je het pak van claud uit gta III bedoelt, dan kan ik zeggen dat je die alleen maar krijgt als je in de missie "the holland play" Playbox x[/font] vermoord. Als je in die missie dwayne[/font] vermoord dan krijg je niks.

Edited by IV trailer

@IVTrailer: Hier kan je de beloningen zien, en kijken wat hij bedoelt: Klik

@IVTrailer: Hier kan je de beloningen zien, en kijken wat hij bedoelt: Klik

Lekker slim van me. Ik was even vergeten dat de naam van de missie gewoon in de titel stond. :puh:

Nu even nog enigsinds deze post nog zinvol proberen te maken:

Ben je al in Alderney geweest. Misschien zie je hem pas als je hiernaartoe gaat. Anders zou ik het ook niet weten.

  • Author

Na 5 missies heb ik nu eindelijk een flat in alderney.

Wanneer krijg je er eigenlijk het grote huis?

De flat in Alderney is het laatste safehouse dat je krijgt en alle safehouses zijn appartementen, dus geen huis jammer genoeg...

Wel jammer dat je niet zo'n grote villa krijgt zoals in GTA San Andreas.

  • Author

Ik hoorde een keer iets over een huis met een laptop enzo of was dit nep?

Ik hoorde een keer iets over een huis met een laptop enzo of was dit nep?

Dit is niet nep. ;) In je standaard huis in Algonquin is er een laptop met internetverbinding te vinden! Dus als je geen klein fortuin ($1!!!) wilt uitgeven aan het Tw@t internetcafé of te lui bent een hele reis er naartoe te maken, dan kan je gewoon in je savehouse even internetten. :D

Edited by Hanneswasco

Ik heb in mijn kledingkast gekeken en toen bij tops gekeken maar ik zie de lsd suit niet :N

terwijl ik het spel al heb uitgespeelt. iemand een idee ???

Ik heb in mijn kledingkast gekeken en toen bij tops gekeken maar ik zie de lsd suit niet :N

terwijl ik het spel al heb uitgespeelt. iemand een idee ???

Probeer dan ene shirt ofzo te selecteren :)

Ik kan hem gewoon selecteren.

Later

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.