June 8, 200817 yr Dit is m'n allereerste sig met Photobucket! De effecten heb ik met Photobucket gedaan,Niko op de motor uitgeknipt in Paint,mooi aangevultmet zwart en Neon voor de achtergrond als effect.Net even het Pricedown lettertype gedownload en gebruikt.Daarna effecten rondom .Ik hoop dat jullie hem mooi vinden! Sig: Avatar: Rate's & Comments MVG, Miek Edited June 8, 200817 yr by Miek
June 8, 200817 yr Je moet gewoon geduld hebben miek. Ik vind dat je betere kleuren had moeten gebruiken grijs en bruin past niet goed bij elkaar. Door je witte letters op een witte achtergrond kan je het ook niet goed lezen. Maar voor de eerste keer heb je het goed gedaan. je krijgt van mij een 7-
June 8, 200817 yr Author Bedankt Zo'n dubbelpost heeft voordelen: Een snelle reactie van iemand . >>> Door Dizzee: Dat is waar, alleen geld er de volgende regel in dit forum: Reageren of reageerd er bijna niemand op je topic, bumb je topic dan pas na 1 dag, dus niet na een paar uur. Geduld wordt wel op prijs gesteld.. Volgende keer op letten, ok? <<<
June 8, 200817 yr Ik zal het nogmaals zeggen, paint is gewoon niet het juiste programma voor een mooie sig. Maar ik zal je sig toch even raten. het zogenaamde neon effect vind ik niet mooi staan, en je bruine render op de zwart-wit achtergrond staat ook niet mooi. Ook is je render niet goed ingeblend, en die waas om de rand vind ik ook niet mooi. 4-
June 8, 200817 yr Author Ik zal het nogmaals zeggen, paint is gewoon niet het juiste programma voor een mooie sig.Maar ik zal je sig toch even raten. het zogenaamde neon effect vind ik niet mooi staan, en je bruine render op de zwart-wit achtergrond staat ook niet mooi. Ook is je render niet goed ingeblend, en die waas om de rand vind ik ook niet mooi. 4- Kan je met photobucket een render uitknippen?
June 8, 200817 yr Ik zal het nogmaals zeggen, paint is gewoon niet het juiste programma voor een mooie sig.Maar ik zal je sig toch even raten. het zogenaamde neon effect vind ik niet mooi staan, en je bruine render op de zwart-wit achtergrond staat ook niet mooi. Ook is je render niet goed ingeblend, en die waas om de rand vind ik ook niet mooi. 4- Kan je met photobucket een render uitknippen? Geen idee, ik werk met Photoshop, en nog een Edit aan mijn vorige post: Ik zou dit niet een professionele sig willen noemen. zelfs ik heb die status nog niet bereikt.
June 8, 200817 yr Author Ik zal het nogmaals zeggen, paint is gewoon niet het juiste programma voor een mooie sig.Maar ik zal je sig toch even raten. het zogenaamde neon effect vind ik niet mooi staan, en je bruine render op de zwart-wit achtergrond staat ook niet mooi. Ook is je render niet goed ingeblend, en die waas om de rand vind ik ook niet mooi. 4- Kan je met photobucket een render uitknippen? Geen idee, ik werk met Photoshop, en nog een Edit aan mijn vorige post: Ik zou dit niet een professionele sig willen noemen. zelfs ik heb die status nog niet bereikt. Ik weet het... Kent iemand een proffesioneel progrmamma die gratis is? Ik was gwoon ff te enthousiaist.
June 8, 200817 yr download de trail van photoshop gewoon effe. en kijk wat je er mee kan doen, als je het leuk vind, kan je smeken bij je moedertje lief of ze het wil betalen =P
Dit is m'n allereerste sig met Photobucket!
De effecten heb ik met Photobucket gedaan,Niko op de motor
uitgeknipt in Paint,mooi aangevultmet zwart en Neon voor de achtergrond
als effect.Net even het Pricedown lettertype gedownload en gebruikt.Daarna
effecten rondom .Ik hoop dat jullie hem mooi vinden!
Sig:
Avatar:
Rate's & Comments
MVG,
Miek
Edited by Miek