June 8, 200817 yr Met zwarte 1 px border: Puur uit verveling heb ik deze photomanip gemaakt... In de bijlage zit de afbeelding waarmee ik begonnen ben.
June 8, 200817 yr Ik vind dit een zeer mooie manipulation. je hebt de personen nog wat meer ingeblend en zeer mooie en passende effecten toegevoegd. het gezicht van de gewonde heb je ook mooi gedaan. V1:9.5 V2:9.3 Van V1 vindt ik de border wat mooier passen.
Met zwarte 1 px border:
Puur uit verveling heb ik deze photomanip gemaakt...
In de bijlage zit de afbeelding waarmee ik begonnen ben.