Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1011518 Jah ik heb laatst een mod waar ik een opel zafira in het spel gezet heb het komt in de plaats van de moonbeam dus ik wil die graag hebben. MAar waar kan ik die vinden of beter gezegt waar heb ik het meeste kans om hem tegen te komen op het weg ??
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1011520 Ik zou het eigenlijk niet weten, maar misschien is de moonbeam wel zeldzaam. Voor mij is die iig niet interessant genoeg om erop te letten. Maar je kan natuurlijk een carspawner gebruiken. En die is met een zoekmachine (zoals google) in no-time gevonden. Succes Edit: Of je vervangt een ander voertuig, die je veel tegenkomt, met jou opel. Edit @ hieronder: Staat ook op >de nederlandse wikigta< hoor, maar daar werd niet om gevraagd. Bewerkt: 8 juni 200816 jaren door _KoE_Mzungu
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren Auteur comment_1011542 Nu ook hetzelfde verhaal met de esperanto , en oke daar heb ik dus niks aan want die heb ik al gezien maar k ga wel de carspawner gebruik k d8 dat het niet nodig was maar dus toch wel !!
Geplaatst: 8 juni 200816 jaren comment_1011623 Maar alsnog, de Moonbeam zie ik wel eens in het zuiden van SF rijden, tegen over Zero's winkel in die hippiewijk.
Geplaatst: 9 juni 200816 jaren comment_1011848 Op de top van mount chilliad staat er toch een? Naast de camper? EDIT: Ik heb de moonbeam met de camper en de camper met de journey verwisselt Excuus! Bewerkt: 9 juni 200816 jaren door tjoef
Geplaatst: 9 juni 200816 jaren comment_1011877 Op de top van mount chilliad staat er toch een? Naast de camper? Nee. Op de top van de Mount Chilliad staat inderdaad een Camper, maar hiernaast staat een Journey, en geen Moonbeam.
Geplaatst: 12 juni 200816 jaren comment_1015061 Raar waar jullie hem allemaal tegenkomen! Ik kom hem (vaak) tegen in LS dichtbij Grove Street. Gewoon dichtbij de Gym. Probeer daar eens te zoeken, en misschien vind jij hem daar wel! En als je te lui bent daarvoor kan je natuurlijk nog altijd de carspawner gebruiken.
Geplaatst: 13 juni 200816 jaren comment_1015512 Ooit heb ik een nieuwe voodoo geinstalleerd en toen kwam ik die auto dus niet meer tegen, wel met een carspawner. Daarna heb ik de backups geinstalleerd en het opnieuw geprobeerd, en toen kwam ik de (oude) voodoo opeens wel weer tegen. Blijkbaar ligt het soms aan een geinstalleerde mod dat een auto niet meer te vinden is.
Geplaatst: 13 juni 200816 jaren comment_1015730 Dat kan volgens mij echt niet, Dinkydau. Je past toch enkel het uiterlijk en waarschijnlijk de eigenschappen van de auto. De spawnhoeveelheid zal echt niet worden beïnvloed hierdoor.
Geplaatst: 14 juni 200816 jaren comment_1015992 Die zie je het meeste in LS, bij de Grove en bij die Ghetto's rijden.
Geplaatst: 14 juni 200816 jaren comment_1017025 Dat kan volgens mij echt niet, Dinkydau.Je past toch enkel het uiterlijk en waarschijnlijk de eigenschappen van de auto. De spawnhoeveelheid zal echt niet worden beïnvloed hierdoor. Tja, volgens mij kan dat inderdaad ook niet. En toch is het zo. Maar wie weet wat voor probleem er was waardoor de auto niet meer verscheen in het spel. Ik bedoel, (bijna) niemand weet precies hoe GTA in elkaar zit.
Geplaatst: 15 juni 200816 jaren comment_1017238 Vanochtend even GTA SA gespeeld,en heb een Moonbeam zien rijden bij het Santa Maria Beach. Maar dat kwam waanschijnlijk doordat ik zelf ook in een Moonbeam reed.
Geplaatst: 18 juni 200816 jaren Auteur comment_1020013 Weet je wat k denk dat het allemaal verschillend is , bij de ene komt ie daar voor bij de andere daar ik heb de carspawner allang al gebruikt en de gemodde auto beviel me niet echt en inmiddels is mijn sanandreas gecrasht en k heb geen zin om alles weer terug te modden
Geplaatst: 18 juni 200816 jaren comment_1020026 en de gemodde auto beviel me niet echt Waarom voeg je hem dan toe? Ik neem aan dat er wel een plaatje bij zat.
Geplaatst: 20 juni 200816 jaren comment_1021652 Dat kan volgens mij echt niet, Dinkydau.Je past toch enkel het uiterlijk en waarschijnlijk de eigenschappen van de auto. De spawnhoeveelheid zal echt niet worden beïnvloed hierdoor. Tja, volgens mij kan dat inderdaad ook niet. En toch is het zo. Maar wie weet wat voor probleem er was waardoor de auto niet meer verscheen in het spel. Ik bedoel, (bijna) niemand weet precies hoe GTA in elkaar zit. Eigenlijk kan dat wel, in de vehicles.ide zit namelijk een stukje dat zegt in welke buurten de auto het meeste rond rijdt, b.v. als er "richfamily" staat, rijdt hij het vaakst in rijke buurten rond. Als er staat "normal" , is dat normaal, "poorfamily" is in arme buurten, "executive" bij de wat duurdere/snellere wagens als sportwagens, "worker" , betekend dat hij in industrie gebieden en countryside rondrijdt. "ignore" is bij overheidsvoertuigen, vliegtuigen, en andere dingen die normaal niet op de weg rijden. Zo zijn er nog wel meer... Als je bijvoorbeeld in de vehicle.ide lijn van je auto "executive" ziet staan, dan is hij moeilijk te vinden: net zo zeldzaam als b.v. een Infernus of Turismo, als je "ignore" ziet staan, rijd hij helemaal niet rond. Veel mods hebben "executive" terwijl het gewoon een normale auto is. Waarom? Omdat de mensen die die auto's maken, denken dat dat bij de auto past ofzo. Over dat die auto's bij iedereen op een andere plek rondrijden: Dat klopt niet, die files zijn bij iedereen hetzelfde, het ligt er gewoon aan op wat voor moment van de dag je kijkt, 's avonds zie je in Las Venturas meer Stretch's en Infernus'en rijden dan overdag, zo ook met andere auto's. Gewoon even nadenken en je weet waar een auto het meest zal rondrijden: een Moonbeam is niet echt duur, maar ook niet een super verrot wrak, dus je zou denken dat hij het meest in normale buurten rond rijd, die vind je naar mijn weten het meest in San Fierro,(Los Santos is meer ghetto, dus meer auto's uit de "poorfamily" catagorie, toch rijden er soms ook wagens van de "normal" catagorie rond.), en de Moonbeam staat dan ook origineel als "normal" aangegeven. Waarschijnlijk was jou Opel Zafira mod ingesteld als b.v. "executive" of "richfamily", vandaar dat je hem niet zo vaak ziet. Dit geld trouwens niet altijd, die catagorieën: In Los Santos zie je soms ook wel een Stretch, en in Las Venturas op en vlakbij de Strip zie je soms ook wel een Sadler of een Tampa, het is dus niet zo dat je NOOIT een auto uit de richfamily catagorie in een arme buurt ziet, alleen minder dan normaal zeg maar.... Bewerkt: 20 juni 200816 jaren door Mythbuster
Jah ik heb laatst een mod waar ik een opel zafira in het spel gezet heb het komt in de plaats van de moonbeam dus ik wil die graag hebben. MAar waar kan ik die vinden of beter gezegt waar heb ik het meeste kans om hem tegen te komen op het weg ??