Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

hoe kan ik een mod die ik heb gedownloaden importeren in zmodeler/maya

ik heb een vraag. ik heb maya en ik weet niet hoe ik een mods of iets met een .dff en een.txd moet importeren mkoet ik mischien het coneverten.

owja ik heb ook nog zmodeler en weet ook niet hoe ik die moet importeeren ik kan iets openen ,maar dan zie ik niks.

Featured Replies

is het voor persoonlijk gebruiken of andere GTA mods gebruiken en dan te downloaden maken?

ik heb een vraag. ik heb maya en ik weet niet hoe ik een mods of iets met een .dff en een.txd moet importeren mkoet ik mischien het coneverten.
Maya is toch van dezelfde ontwikkelaar als 3DSMax? Ik denk dat je op internet best een i/o plugin kunt vinden om de bestanden om te zetten naar .3ds. Misschien kunt je zelfs wel gewoon zonder extra plugin opslaan als .3ds bestand. Dit kun je dan in 3DStudioMax openen en dan kun je het met Kam's scripts omzetten naar een .dff bestand. Er bestaan, voor zover ik weet, geen scripts om vanuit Maya direct te exporteren naar .dff bestanden.
  • Author
Maya is toch van dezelfde ontwikkelaar als 3DSMax? Ik denk dat je op internet best een i/o plugin kunt vinden om de bestanden om te zetten naar .3ds. Misschien kunt je zelfs wel gewoon zonder extra plugin opslaan als .3ds bestand. Dit kun je dan in 3DStudioMax openen en dan kun je het met Kam's scripts omzetten naar een .dff bestand. Er bestaan, voor zover ik weet, geen scripts om vanuit Maya direct te exporteren naar .dff bestanden.

weet je een link daar voor?????????

• 4 months later...
  • Author
is het voor persoonlijk gebruiken of andere GTA mods gebruiken en dan te downloaden maken?

de gedownloade mods is voor personlijk begruik

EDIT: ik heb nog een vraagje weet iemand hoer ik goed een .dff file in zmodeler kan krijgen en in 3ds max in 3ds max volgens mij met kam's script maar hoe werk dat?? :tu:

Edited by gtaonline

de gedownloade mods is voor personlijk begruik

Leuke dubbelpost, maar gebruik volgende keer de Bewerk knop:

bewerk.jpg

Je kan van Maya naar .OBJ exporteren, en dat kan je weer in 3DS Max Openen :)