Geplaatst: 9 juni 200816 jaren comment_1012197 Yu, Ik ben op 5 juni jarig geweest en toen had ik een xbox 360 elite met natuurlijk GTA IV gekregen. Mijn papa had de xbox al geinstaleerd toen ik thuiskwam van school,maar nu heeft hij een domme naam voor mijn account gekozen Nou is mijn vraag hoe kan ik de accountnaam van mij veranderen? Of kan ik een nieuw account aanmaken en de savegames overzetten? Alvast bedankt! Grtz PiekeTheCat
Geplaatst: 9 juni 200816 jaren comment_1012256 Je moet helaas een nieuw acount maken, laat de savegames gewoon staan en verwijder alleen je acount ( dat is alleen gamescore enz ).
Geplaatst: 9 juni 200816 jaren comment_1012298 Hahah,grappig.Maar wel dom dat je die niet kan wijzigen.
Geplaatst: 2 juli 200816 jaren comment_1032344 Hahah,grappig.Maar wel dom dat je die niet kan wijzigen. als je je naam kon wijzigen konden mensen feek namen maken en dat zou irri zijn wel beter zo
Yu,
Ik ben op 5 juni jarig geweest en toen had ik een xbox 360 elite met natuurlijk GTA IV gekregen.
Mijn papa had de xbox al geinstaleerd toen ik thuiskwam van school,maar nu heeft hij een domme naam voor mijn account gekozen
Nou is mijn vraag hoe kan ik de accountnaam van mij veranderen?
Of kan ik een nieuw account aanmaken en de savegames overzetten?
Alvast bedankt!
Grtz PiekeTheCat