Mocht je GTA 4 nog niet hebben
Featured Replies
This topic is now closed to further replies.
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Ik heb zelf geen console maar voor degene die dat wel hebben en nog geen gta 4 hebben gekocht is er iets nieuws bij mijn plaats xxx opent de winkel en GTA gaat weg voor €48,-. Voor zowel xbox als playstation 3.
Heb je nog geen PS3 dan is die er ook voor €399,- inhoud 2 afstand bedienings + 2 games. ( Geen GTA )
Mocht je je nog bedenken dan pak je kans.
xxx.
Actie begint om 14 juni
Actie is geldig tot 28 juni
Met vriendelijke groeten
Bolie
Aan de crew, Wou het even informeren, weet niet of dit mag
Edited by SummerBase