Jump to content
Geplaatst:
comment_1012253

Beste leden

Ik heb net iets leuks/grappigs uitgevonden. Pak een sigaret van de straat op, vervolgens zoek je een dichtsbijzijnde benzinestation op. Als je er bent aangekomen gooi je de sigaret op de tank en de boel ontploft. Maar blijf wel op een afstand. ;):bonk:

Funny toch? En zeker realistisch, probeer zelf maar uit. dans:

Greetz,

GrandTheftTwanO

• Reacties 40
  • Bezichtigingen 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1012972
ik vind die dingen nooit als iemand aan het roken is en ik loop ertegen aan vind ik alleen een pakje sigaretten geen sigaret of is die zo klein dat ik hem neit zie?

Ik heb er oko nog nooit een gezien :N

de oplossing was er al:D gewoon tegenaan lopen en L2 of L1 drukken

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1022626
Beste leden

Ik heb net iets leuks/grappigs uitgevonden. Pak een sigaret van de straat op, vervolgens zoek je een dichtsbijzijnde benzinestation op. Als je er bent aangekomen gooi je de sigaret op de tank en de boel ontploft. Maar blijf wel op een afstand. ;):bonk:

Funny toch? En zeker realistisch, probeer zelf maar uit. dans:

Greetz,

GrandTheftTwanO

ey waar liggen er sigaretten op de grond?

ik heb er nog geen gezien, lijkt me leuk om te proberen

anders blaas ik altijd tankstations op met pistool

later

Geplaatst:
comment_1022633
ey waar liggen er sigaretten op de grond?

ik heb er nog geen gezien, lijkt me leuk om te proberen

anders blaas ik altijd tankstations op met pistool

later

Als je nou een stukje hierboven leest weet je het al.

Geplaatst:
comment_1023099
Ja, dus?

Meerdere mensen geven aan dat ze niemand met een sigaret kunnen vinden, en hij post de oplossing. Dan moet je ze eerst tegenkomen he

Wat nou ja dus? Ik bedoel ermee te zeggen dat sommige mensen dan wel erg scheel moeten zijn om ze niet te zien. En als jij ze ook niet kan vinden ben je net zo scheel. thumbsdown.gif

EDIT: Maar bij nader inzien bedoelen de meesten waarschijnlijk gewoon dat ze geen rokende voetgangers dichtbij de taksstations vinden. Klopt dat? Da's dan weer wat anders...

Bewerkt: door Iscariah

Geplaatst:
comment_1023295
Leuk gevonden heb het net ook geprobeerd en de bezinestation ontplofte alleen ik zelf was ook dood dus de volgende keer maar verder weg gaan staan :bonk:^_^

Haha ik voer er altijd de wouten naar toe en schiet er dan op. Zie je al die wouten vliegen echt grappig :schater: ga ik nu ook maar s proberen met een sigaret :D

Geplaatst:
comment_1024034
tja, roken is ongezond hè :puh:

Niko zelf rookt toch niet. Hij heeft er alleen eentje tussen zijn vingers..

Bij de meeste hangplekken staan gasten met sigaretten..

Je moet tegen ze aan lopen en dan LB (360) of L1 (PS3) drukken. Als het goed is pakt Niko dan een sigaret van de grond.

Bewerkt: door Dvt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.