June 9, 200818 yr Hoi allemaal, Sinds een tijdje ben ik steeds timed op een server. Er is nix mis met mijn internetverbinding, m'n ping is meestal rond de 35. Weet iemand hier een antwoord op? Greetzz GTAgangsta
June 9, 200818 yr Kan aan de server liggen, of je doet iets wat hij eigenlijk niet kan.. NOS op een motor ofzo
June 10, 200818 yr Author Kan aan de server liggen, of je doet iets wat hij eigenlijk niet kan..NOS op een motor ofzo Ik cheat niet, als je dat bedoeld Ik speel helemaal eerlijk
June 10, 200818 yr Dat bedoel ik niet Ik had een soort garage-script met een NOS-optie en toen ik dit met een motor deed, crashte ik.
June 11, 200818 yr Author Dat bedoel ik niet Ik had een soort garage-script met een NOS-optie en toen ik dit met een motor deed, crashte ik. Ik heb helemaal GEEN mods Dan zal het wel aan de server liggen denk ik. Er zijn wel meerdere spelers timed soms. >>> Door Argon: Gelieve de optie om je bericht te bewerken te gebruiken en geen twee berichten achter elkaar te plaatsen <<<
Hoi allemaal,
Sinds een tijdje ben ik steeds timed op een server.
Er is nix mis met mijn internetverbinding, m'n ping is meestal rond de 35.
Weet iemand hier een antwoord op?
Greetzz
GTAgangsta