Jump to content
Geplaatst:
comment_1012406

Hey, wie doet er eigelijk hier aan freerunning.

Ik ben eigelijk best benieuwd wie het allemaal doen, zelf verwacht ik niet zo veel mensen die hier aan freerunning doen.

Ps, Freerunning is zo sierlijk mogelijk van A naar B !

Parkour is zo snel mogelijk van A naar B.

Vragen over freerunning, zet hier een reactie neer.

EDIT:

Zelf doe ik iets korter dan 2 jaar aan Freerunning.

Bewerkt: door Fuffie

• Reacties 123
  • Bezichtigingen 19.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Hey Whoop, leuk dat je even komt kijken. Ik ben helemaal trots op je dat je het nog goed maakt. Zo kan je gerust weer verder gaan Fijne dag verder ! Ps, Parkour en Freerunning verschillen.

• Geinig, er zijn hier niet zo veel mensen op GTAF die in Hattem wonen dus.

• Simbad De Zeeman
    Simbad De Zeeman

Ik fietste er vanochtend weer langs, rot weer he.

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1289320
Is dit niet een beetje zoals Jumpen? zo'n tijdelijke rage, ik doe er iig niet aan mee ^_^

Nee het is geen rage maar een sport. Ik doe het op dit moment al 6 jaar en het bestaat al veel langer dus dan is het geen rage. Want een rage is altijd voor een korte periode.

Bewerkt: door Triads

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1306434

tjaah ik heb het even gedaan met een vriend :puh:

soms kruipen we op daken van fabieken maar echt dfreerunnen is het niet:p

ook probeerden we de walflip te leren , maar ik ben op mijn nek beland,en durf niet meer

die vriend kan het :Y

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1345132

bwah ik heb het weleens geprobeerd (leek volgens mij nergens op xD) met een vriend van mij, klommen op allerlei danken en sprongen er weer af ens, maar dat was 2/3 jaar geleden xD (toen vond ik 1.5 M best wel hoog :$ )

Ik kan trouwens wel over allerlei hekjes springen, met 1 hand enso, maar daar is geen kunst aan vindt ik

Bewerkt: door flippie13

Geplaatst:
comment_1348719

Ik heb het een gedaan op vakantie, gewoon voor de lol van een muur van 2 meter hoog ofzo afgesprongen (wist niet dat hij hoog was) en dat was wel leuk maar wel een beetje pijnlijk, hier is ook niemand die er aan mee wil doen dus dat gaat lastig worden om het alleen te doen op plekken waar lage dingetjes zijn

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1356069
Ik heb het een gedaan op vakantie, gewoon voor de lol van een muur van 2 meter hoog ofzo afgesprongen (wist niet dat hij hoog was) en dat was wel leuk maar wel een beetje pijnlijk, hier is ook niemand die er aan mee wil doen dus dat gaat lastig worden om het alleen te doen op plekken waar lage dingetjes zijn

Daarom zakken ook heel veel mensen door hun enkels of hebben ze andere blessures aan hun benen.

Je moet namelijk op je tenen landen en daarna door rollen om je val te breken.

Als je op je platte voeten land en blijft staan is dat slecht voor je rug en benen.

Als je van een muurtje af springt maakt dat natuurlijk niet zoveel uit maar wel als je van hogere dingen gaat springen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.