Jump to content
Geplaatst:
comment_1012406

Hey, wie doet er eigelijk hier aan freerunning.

Ik ben eigelijk best benieuwd wie het allemaal doen, zelf verwacht ik niet zo veel mensen die hier aan freerunning doen.

Ps, Freerunning is zo sierlijk mogelijk van A naar B !

Parkour is zo snel mogelijk van A naar B.

Vragen over freerunning, zet hier een reactie neer.

EDIT:

Zelf doe ik iets korter dan 2 jaar aan Freerunning.

Bewerkt: door Fuffie

• Reacties 123
  • Bezichtigingen 19.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Hey Whoop, leuk dat je even komt kijken. Ik ben helemaal trots op je dat je het nog goed maakt. Zo kan je gerust weer verder gaan Fijne dag verder ! Ps, Parkour en Freerunning verschillen.

• Geinig, er zijn hier niet zo veel mensen op GTAF die in Hattem wonen dus.

• Simbad De Zeeman
    Simbad De Zeeman

Ik fietste er vanochtend weer langs, rot weer he.

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1372021

Ik doe het nog maar een klein beetje maar kan het niet zo goed. :7

Ik vind het altijd wel vet om te zien, zou zelf ook wel willen doen, maar er zijn niet zoveel plekken daarvoor in mijn stad.

Je kan bijna overal free runnen je moet gewoon goed kijken. ^_^

Bewerkt: door Thomassion

Geplaatst:
comment_1375938
Ik doe het nog maar een klein beetje maar kan het niet zo goed. :7

Ik vind het altijd wel vet om te zien, zou zelf ook wel willen doen, maar er zijn niet zoveel plekken daarvoor in mijn stad.

Je kan bijna overal free runnen je moet gewoon goed kijken. ^_^

ik kan het niet maar ik wil het wel leren. echt een vette sport of waar het dan ook onderhoord

Geplaatst:
comment_1376265

Nooit gedaan, wel ooit over getwijfeld. Zal het ook denk ik niet zomaar doen omdat ik mijn handen en of voeten echt niet wil breken, omdat ik dan niet meer zou kunnen drummen :N

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1430462
'T lijkt mij nogal idioot om als een aap zo overal aan te bengelen, overal op te klimmen enz...

Jij bent een aap man , dit is echt fucking hard hoe ze het doen. Maar ik ben er niet mee eens dat je zomaar wat moet proberen , beetje bij je zelf oefenen ? Je hebt echt uitleg nodig hoe je het beste kunt aanpakken en je moet niet meteen te geavanceerd beginnen. Ik zou het wel eens willen doen maar ik heb gen tijd...

Geplaatst:
comment_1430739
'T lijkt mij nogal idioot om als een aap zo overal aan te bengelen, overal op te klimmen enz...

Jij bent een aap man , dit is echt fucking hard hoe ze het doen. Maar ik ben er niet mee eens dat je zomaar wat moet proberen , beetje bij je zelf oefenen ? Je hebt echt uitleg nodig hoe je het beste kunt aanpakken en je moet niet meteen te geavanceerd beginnen. Ik zou het wel eens willen doen maar ik heb gen tijd...

Ik vind het ook wel knap.. Met is niet bepaald slim, he? Maar om me dan meteen een aap te noemen, sja.

Geplaatst:
comment_1431216

Jij vergelijkt free runners anders niet als een aap dan ?

>>> Door Jowx: Laten we dit niet persoonlijk maken s.v.p., en anders is er altijd nog een PB functie.. ;-) <<<

He's on Fire !!

Bewerkt: door d0m1n4t0r

Geplaatst:
comment_1434359

Met Freerunning over gebouwen en voorwerpen heen springen.

Ja dat doe ik wel eens met een vriend.

Alleen heb je vaak kneuzingen,

dat is het risico

Geplaatst:
comment_1437497

Ik freerun nu af en toen met vrienden. Meestal na school. Maar de vorige keer dat we dat deden gingen we inplaatsvan freerunnen, blowen. Dus van freerunnen kwam die keer niet zoveel. Maar andere keren lukt het wel aardig. Ik woon dicht bij Leiden dus er zijn veel paaltjes en hekjes waar je op kan klooien.

Geplaatst:
comment_1438678

Ik doe niet bepaald aan freerunnen, maar wel zo af en toe op een muurtje via een garagebox om op een gymzaal te komen (Bijvoorbeeld) om even een lekkere tag of throwup neer te zetten!

Geplaatst:
comment_1440910
Jij vergelijkt free runners anders niet als een aap dan ?

>>> Door Jowx: Laten we dit niet persoonlijk maken s.v.p., en anders is er altijd nog een PB functie.. ;-) <<<

He's on Fire !!

Where's the fire? FireFighters are on the way!

firefighters.jpg

dyn005_original_450_337_pjpeg_2531150_4689de6318c456b0ec310f914163fdb9.jpg

ontopic:

ik doe niet aan Freerunning. Ik zie er het nut niet van in!

Bewerkt: door FireFighter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.