Jump to content
Geplaatst:
comment_101910

Ik heb Zmodeller gedownload, maar ik snap er geen ballen van. Ik kan alleen abstracte figuurtjes mee maken. Nu zocht ik een heel duidelijke nederlandse tutorial maar die vind ik nergens. Kan iemand mij helpen ? Liefst een tutorial voor beginners om simpele figuurtjes te modellen ofzo.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_102433
Ik denk dat zo'n tutorial er niet is, en als die er is denk ik niet dat deze zo makkelijk is. De Z-modeler heeft vele functies en die moet je volgens mij allemaal kennen voordat je iets fatsoenlijks kunt maken. Maar veel succes verder ;)

Dus is er nergens iets te vinden over alle functies enzo ? Vreemd dat dit nog niet bestaat.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_102947
nee is er niet er zijn wel engelse tut's je kent tog wel een beetjuh engels of niet

Ja, een beetje wel. Maar al die tuts zijn voor wagens enzo. Kent iemand een tutorial met de basisfuncties ofzo ?

Geplaatst:
comment_103315

Ik zit al de hele tijd te ****** maar k weet niet hoe je op zu'n minst een auto (ERGENS) moet openen :blink: :angry: waar kan ik bv. een cheetah openen en dan helemaal ombouwen :unsure: :(

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_113136
waar kan ik bv. een cheetah openen en dan helemaal ombouwen :unsure:  :(

die moet je niet openen maar importeren bij file/import

ja maakt een back up van de auto wat je altijd doet (dat doe ik met de img weet niet of je dat ook anders kan doen),en dan open je die back up

en kan je hem bewerken.

teminste dacht ik zo is het mij ooit is verteld

Bewerkt: door 9-ball

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.