Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

SA-MP Fout/Storing?

Hallo allemaal ik heb een groot probleem... als ik connect krijg ik wit scherm 2 keer en dan ga ik naar single player dat is 1 maar daarvoor had ik nog een probleem ik had een mod geinstalleerd die het niet deed toen ging ik in een server stond er Laoding Network Game dat deed ie gewoon maar als ie verder laade dan sloeg die af dan krijg ik een Raport dan kan ik hem Verzenden of Niet Verzenden Weet iemand wat ik moet doen ik zit al 3 dagen zonder SAMP!!!!!!

GR. Backfire

Featured Replies

Hallo allemaal ik heb een groot probleem... als ik connect krijg ik wit scherm 2 keer en dan ga ik naar single player dat is 1 maar daarvoor had ik nog een probleem ik had een mod geinstalleerd die het niet deed toen ging ik in een server stond er Laoding Network Game dat deed ie gewoon maar als ie verder laade dan sloeg die af dan krijg ik een Raport dan kan ik hem Verzenden of Niet Verzenden Weet iemand wat ik moet doen ik zit al 3 dagen zonder SAMP!!!!!!

GR. Backfire

verwijder de mod herinstaleer san andreas en herinstaleer samp

Hallo allemaal ik heb een groot probleem... als ik connect krijg ik wit scherm 2 keer en dan ga ik naar single player dat is 1 maar daarvoor had ik nog een probleem ik had een mod geinstalleerd die het niet deed toen ging ik in een server stond er Laoding Network Game dat deed ie gewoon maar als ie verder laade dan sloeg die af dan krijg ik een Raport dan kan ik hem Verzenden of Niet Verzenden Weet iemand wat ik moet doen ik zit al 3 dagen zonder SAMP!!!!!!

GR. Backfire

verwijder de mod herinstaleer san andreas en herinstaleer samp

Alleen de modificatie verwijderen is al genoeg, want aan de rest zal het denk ik niet liggen. Let er wel op wat voor modificaties je hebt, want .dff/.txd of 'main.scm'-modificaties kun je gewoon laten staan. Het gaat meer om bijvoorbeeld de 'handling.cfg' en .dat bestanden.

Werkt SA-mp hierna nog niet moet je deze patch downloaden. Na de patch gedownload te hebben, start je die op. Kies een paar maal 'Next' totdat er om een locatie wordt gevraagd. De locatie die hier moet staan, moet die van je GTA San Andreas-map zijn. Als de locatie die daar staat daar ook van is kun je verder gaan, anders moet je hem opzoeken via '...'. Ga verder met 'Next', laat de patch z'n werk doen en sluit af met 'Exit'.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.