Jump to content
Geplaatst:
comment_1013072

Gang wars zijn best leuk. Doodgaan is dat niet. Vandaar dat ik een topic maak over strategieën bij gang wars. Hoe vecht jij ze? Welke wapens gebruik je? Neem je homies mee, of juist niet?

Ikzelf gebruik altijd een M4 karabijn en een sniper rifle. Ik neem ook altijd een Rhino mee. Een tank is echt ontzettend handig, omdat hij niet kan ontploffen, dus hij is geschikt om in rond te rijden om te vluchten, of om achter te schuilen. Verder is het ook heerlijk om hele partijen Ballas in één schot om te leggen.

Ik ben ook aan het experimenteren met een hunter tijdens gangwars. Dit heeft wel wat nadelen, omdat hij wél kan ontploffen. Ook vind ik het lastig om goed te schieten, en niet het oorlogsgebied te verlaten. De Hunter gebruik ik alleen bij grote gebieden.

Maar wat zijn jullie tactieken? Ik ben heel benieuwd, het zou best leerzaam kunnen zijn.

• Reacties 34
  • Bezichtigingen 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1028726

Ik zoek het niet echt ver ^^ Ik roep het maximum homie's op,Meestal ga ik te voet of met een tank,Ah hoewel een tank ook kan ontploffen :o

Meestal gebruik ik een M-4 of een sniper rifle. In m'n laatste gang war vocht ik aan een tank station..Er was nog maar 1 homie van me over,Ik riep dat hij naar me toe moest komen:Ik was bijna gedood door de ander gang. En net op het moment dat mijn homie daar was...ONTPLOFTE HET HELE TANK STATION,BUSTED ^^ Dat was the grappigste dood die ik ooit had mee gemaakt ;P

Geplaatst:
comment_1028784
Ik zoek het niet echt ver ^^ Ik roep het maximum homie's op,Meestal ga ik te voet of met een tank,Ah hoewel een tank ook kan ontploffen :o

Meestal gebruik ik een M-4 of een sniper rifle. In m'n laatste gang war vocht ik aan een tank station..Er was nog maar 1 homie van me over,Ik riep dat hij naar me toe moest komen:Ik was bijna gedood door de ander gang. En net op het moment dat mijn homie daar was...ONTPLOFTE HET HELE TANK STATION,BUSTED ^^ Dat was the grappigste dood die ik ooit had mee gemaakt ;P

Een tank station kan niet ontploffen...

Geplaatst:
comment_1028807

Ik pik altijd maar 1 homie op, omdat ze dan makkelijker mee te nemen zijn. Daarna pak ene ik auto en rijdt ik naar de gangware toe, en zet ik de auto l / l op de weg. Dan kan ik er makkelijker achterscguilen, en mij homie ook. Dan pak ik een AK47 en een Handgranaat(zelden een Sniper). Dan ga ik er gewoon in. Maar als ik zelf een gangware ga starten, pik ik 8 homies op, pak een bus (staat er 1 in mijn garage - past net -) em rijdt het gebied in, daarna zet ik hem l - l zo op de weg, en pak ik snel een andere auto, en zet hem er l - - l zo naast, en dan start ik de gangware.

Wagens:

-Ryder's car

-Sweet's car

-Bus

-Racewagen

Wapens

-AK47

-Granaten

-Sniper

Geplaatst:
comment_1028837
... Daarna pak ik een auto en rijdt ik naar de gangware toe en zet ik de auto l / l op de weg. Dan kan ik er makkelijker achterschuilen en mij homie ook... Maar als ik zelf een gangware ga starten, pik ik 8 homies op, pak een bus en rijdt het gebied in, daarna zet ik hem l - l zo op de weg en pak ik snel een andere auto, en zet hem er l - - l zo naast...
Leuke methode maar als die auto waar je achter schuilt ontploft ben je zelf het haasje. Dan zou ik toch eerder bewust kiezen voor de witte Walton van de missie Madd Dogg en de witte Feltzer van End of the Line. Beide zijn namelijk kogelvrij. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.