Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Raymono VS Sonny-The-Pilot

Heey

Durft iemand en auto spot duelletje te houden met me?

Onderwerp: Spots

Soort design: Je foto formaat

Size design: ?

Render: ?

Animatie: ?

Premade: ?

Tijd van inlevering: Z.S.M

Opmerking: Het moet wel een spotwaardigge auto zijn ;) ik doe mijn spot na jou spot. en het moet een spot die jezelf het gemaakt en niet bijv. van internet.

Kom maar op :puh:

Featured Replies

Mij battle is afgelopen, dus ik neem het tegen je op! :Y

Rolls Royce Phantom:

dsc00308md9.jpg

dsc00309nz8.jpg

dsc00311yy6.jpg

Succes! ;)

Edited by Sonny-The-Pilot

  • Author

als je wil :puh:

ik zet deze in!

post-87533-1213368982_thumb.jpg

post-87533-1213369023_thumb.jpg

post-87533-1213369083_thumb.jpg

Sonny-The-Pilot: Een erg mooie wagen! Heb er nog nooit een zien rijden,dus is hij erg zeldzaam! De foto's heb je ook erg mooi gemaakt. 9.5/10

Raymono: Mooi,een Ferrari! De auto is erg mooi,maar de laatste foto is heel raar genomen.Hoe heb je dat gedaan? Ik vind het erg jammer. 9/10

Mijn stem: Sonny-The-Pilot

  • Author
Sonny-The-Pilot: Een erg mooie wagen! Heb er nog nooit een zien rijden,dus is hij erg zeldzaam! De foto's heb je ook erg mooi gemaakt. 9.5/10

Raymono: Mooi,een Ferrari! De auto is erg mooi,maar de laatste foto is heel raar genomen.Hoe heb je dat gedaan? Ik vind het erg jammer. 9/10

Mijn stem: Sonny-The-Pilot

Ja de laatste foto kwam omdat ik in me auto zat en die foto's toen nam,maar het raam was neit open dus wat wasiger sorry ^_^

Mijn stem gaat ook naar sonny,die wagen heb ik nog nooit gezien,en je foto,s zijn ook wel mooi genomen 9/10.

Sorry Raymono.

Ik stem voor Raymono.Hij heeft een betere kleurrijker foto.Alleen de laatste is stom.Mooie graphics hoor.

Ik stem voor Raymono.Hij heeft een betere kleurrijker foto.Alleen de laatste is stom.Mooie graphics hoor.

Die van Sonny zijn toch ook wel kleurrijk? :puh:

Ik stem voor Raymono.Hij heeft een betere kleurrijker foto.Alleen de laatste is stom.Mooie graphics hoor.

Die van Sonny zijn toch ook wel kleurrijk? :puh:

Ik weet niet hoe je dat moet noemen.Ja ik weet het.Betere graphics.

  • Author

2-1 voor Sonny.

Stemmen jongens ;)

Edited by raymono

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.