Geplaatst: 11 juni 200816 jaren comment_1013925 Bij de grijpers en gok automaten hoor je altijd een paar vage kermis geluidjes. Nu heb ik 1 z'n geluidje een keer gehoord op 1 van de radio zenders en heb hem gez!t. Helaas ben ik nu de titel , artiest kwijt. Kan iemand mij deze AUB geven ?
Geplaatst: 11 juni 200816 jaren comment_1013933 Bij de grijpers en gok automaten hoor je altijd een paar vage kermis geluidjes.Nu heb ik 1 z'n geluidje een keer gehoord op 1 van de radio zenders en heb hem gez!t. Helaas ben ik nu de titel , artiest kwijt. Kan iemand mij deze AUB geven ? HAHA, echt bruut he, ik hoorde dat ook al het is sowieso op de radio-zender ''Journey'' maar geen idee hoe het nummer heet helaas..
Geplaatst: 11 juni 200816 jaren Auteur comment_1013978 Ik heb het nummer gevonden Jean Michel Jarre - Oxygene, Pt. 4 Luister maar en je herkent het direct
Geplaatst: 11 juni 200816 jaren comment_1014044 aha een Synthesizer, een goed nummer. Had hem al eens eerder gehoord van een CD.
Bij de grijpers en gok automaten hoor je altijd een paar vage kermis geluidjes.
Nu heb ik 1 z'n geluidje een keer gehoord op 1 van de radio zenders en heb hem gez!t.
Helaas ben ik nu de titel , artiest kwijt.
Kan iemand mij deze AUB geven ?