Jump to content
Geplaatst:
comment_102186

gallery_123064_241_27337.png

Wat ik zelf ook best wel leuk vindt er aardig vaak ook is runescape.www.runescape.com

Je bent een poppetje in een wereld met andere mensen online ( speelbaar op pc je hoeft het neit te downloaden).

Je kan allemaal verschillende dingen doen zoals: Vechten tegen goblins en andere monsters( en in de wildernis tegen andere mensen ). Je kan minen en smithen en daarvan iets maken zoals een wapen of pakje of je kan dat verkopen ofzo.

Je kan vissen, Pijl en boog schieten, Magie gebruiken Etc. Kijk anders zelf eventjes op de site want je kan echt veel en het is allemaal in 3D en aardig mooi.

smile3.gif

• Reacties 746
  • Bezichtigingen 76.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1131296
hey is een h3 helm beter dan full helm ?

Een H3 helm heeft dezelfde stats als een full helm. Ze zijn dus even goed, alleen een H3 helm ziet er mooier uit. H3 helmen zijn rewards van treasure trails. Omdat een H3 helm een zeldzame reward is van een treasure trail is hij ook veel duurder dan een full helm.

Geplaatst:
comment_1132542

Ik speel ook RuneScape(cb 80) maar het beg int echt te vervelen, ik ben altijd al f2p geweest. Wisten jullie trouwens dat er misschien een nederlandse versie van RuneScape aankomt? Kijk op www.runescape.nl, dat was vroeger van een andere site, maar Jagex heeft het overgekocht voor zo een €10.000.

Geplaatst:
comment_1134872

ik ben net mem geweest, en dan is het spel wel erg leuk, maar als je mem dan over is, is meteen je hele lol weg. Als mem kan je wel razendsnel trainen trouwens. Ik draag nu full rune met combat 68

Geplaatst:
comment_1135659

Ik dacht ongeveer het dubbele van hun combat level. Zijn ze bijvoorbeeld 22, vallen ze je niet meer aan als je bijvoorbeeld level 44 bent. Het kan ook zijn als jouw level hoger is dan hun level. Zoals bij mij het geval was , vielen die krengen mij niet meer aan :engel:

Even een voorbeeld:

Skeleton Level 22

Jouw level: 33

Minieme kans dat ze jouw aanvallen, ik denk zelfs hier al niet meer.

Skeleton Level: 22

Jouw level: 5

Hierbij vallen ze jouw aan. Als je combat level onder hun combat level ligt :).

Geplaatst:
comment_1135663

Dit heb ik al een hele lange tijd niet meer gespeeld. Maar dit weer ik nog wel.

Skeletons zijn lvl 33?

Dan doe je 33 x 2 = 66 + 1 = 67. Bij combat level 67 vallen ze je niet meer aan. Dit is bij alles zo. De formule is dus:

Combatlvl van het dier x 2 + 1. Succes om het te halen :puh:

Geplaatst:
comment_1138207
Dit heb ik al een hele lange tijd niet meer gespeeld. Maar dit weer ik nog wel.

Skeletons zijn lvl 33?

Dan doe je 33 x 2 = 66 + 1 = 67. Bij combat level 67 vallen ze je niet meer aan. Dit is bij alles zo. De formule is dus:

Combatlvl van het dier x 2 + 1. Succes om het te halen :puh:

??? mijn vriend is level 50 en hij word niet aangevallen

Geplaatst:
comment_1139935

Tja, ik heb het vroeger wel vaak gespeeld hoor... :Y Toen ik in groep 8 zat ja! :duh:

Ik vind dat gewone geregistreerden te gelimiteerd worden, sterker nog je zou bijna denken dat ze zowat gedwongen worden om paid member te worden om het spel ECHT te kunnen spelen. Verder vind ik het leveling system niet geweldig, op een gegeven ogenblik duurt het heeeeeeeeel lang om 1 miezerig leveltje omhoog te gaan met 1 van je skills, dat vind ik van den zotte.

Ik vind trouwens wel dat ze het spel op grafisch gebied erg verbeterd hebben, want eerst leek het grijze pad waar je altijd op liep net nat beton... dus dat is wel iets wat toch wel een schouderklopje verdient heeft die grafische update. :Y

Verder speel ik het niet meer, ik vind dat ik klaar ben met het spel, ik heb in principe alles bereikt wat een freemember heeft kunnen bereiken (bijna niks dus), en ik heb dat hoofdstukje gewoon netjes afgesloten. :Y

Degene onder mij, it's your turn, zet hem op! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.