Jump to content
Geplaatst:
comment_102186

gallery_123064_241_27337.png

Wat ik zelf ook best wel leuk vindt er aardig vaak ook is runescape.www.runescape.com

Je bent een poppetje in een wereld met andere mensen online ( speelbaar op pc je hoeft het neit te downloaden).

Je kan allemaal verschillende dingen doen zoals: Vechten tegen goblins en andere monsters( en in de wildernis tegen andere mensen ). Je kan minen en smithen en daarvan iets maken zoals een wapen of pakje of je kan dat verkopen ofzo.

Je kan vissen, Pijl en boog schieten, Magie gebruiken Etc. Kijk anders zelf eventjes op de site want je kan echt veel en het is allemaal in 3D en aardig mooi.

smile3.gif

• Reacties 746
  • Bezichtigingen 76.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_735617

Ik raad je aan eens te gaan kijken in Barbarian Village. Daar lopen Barbarians (Barbaren) van lvl 10-12. Die zullen perfect zijn voor een lvl 19 :Y En als je een echte durver bent kun je ook eens een kijkje nemen in Stronghold of security ;)

Veel succes!

Geplaatst:
comment_735726
Ik raad je aan eens te gaan kijken in Barbarian Village. Daar lopen Barbarians (Barbaren) van lvl 10-12. Die zullen perfect zijn voor een lvl 19 :Y En als je een echte durver bent kun je ook eens een kijkje nemen in Stronghold of security ;)

Veel succes!

Ik ben allang lvl. 31,en raad eens tegen wie ik heb gevochten?

Goblins van lvl.5 :schater: Heb veel spullen en geld gekregen :schater:

Geplaatst:
comment_738467
Omdat ze zeggen op Lunagang dat je de quest 'Shield of Arav' met een vriend die het nog niet gedaan heeft,vraag ik maar hier of je dat echt met een vriend moet en of iemand het wilt met mij samen doen?

Maakt niet uit met wie je het doet. Vriend of geen vriend.

Geplaatst:
comment_738693
Omdat ze zeggen op Lunagang dat je de quest 'Shield of Arav' met een vriend die het nog niet gedaan heeft,vraag ik maar hier of je dat echt met een vriend moet en of iemand het wilt met mij samen doen?

ik wil hem wel samen doen.. ik heb hem ook nog niet gedaan.

Geplaatst:
comment_738780

ik wil hem wel samen doen.. ik heb hem ook nog niet gedaan.

Hoe heet je op Runescape?

En ben je vrij om 13.30?

Ik noem Welp-Shika!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.