Jump to content
Geplaatst:
comment_102186

gallery_123064_241_27337.png

Wat ik zelf ook best wel leuk vindt er aardig vaak ook is runescape.www.runescape.com

Je bent een poppetje in een wereld met andere mensen online ( speelbaar op pc je hoeft het neit te downloaden).

Je kan allemaal verschillende dingen doen zoals: Vechten tegen goblins en andere monsters( en in de wildernis tegen andere mensen ). Je kan minen en smithen en daarvan iets maken zoals een wapen of pakje of je kan dat verkopen ofzo.

Je kan vissen, Pijl en boog schieten, Magie gebruiken Etc. Kijk anders zelf eventjes op de site want je kan echt veel en het is allemaal in 3D en aardig mooi.

smile3.gif

• Reacties 746
  • Bezichtigingen 76.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_2023328

Ben er vandaag en gisteren nog even mee bezig geweest, was al weer jaren geleden dat ik 't voor het laatst had gedaan. Snapte er geen bal meer van, zoveel is er veranderd :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2028778

Sinds twee dagen ben ik ook weer eventjes begonnen, en er is inderdaad echt heel veel veranderd. Ik moest even zoeken door de veranderingen, maar het is nu gelukt. :) Ik heb even een nieuw account aangemaakt en ik ben nu Fishing aan het trainen, met wat hulp. :$

• 9 maanden later...
  • 4 maanden later...
  • 8 maanden later...
Geplaatst:
comment_2289196

Enigszins vind ik Runescape niet heel veel aan. 'T komt mede doordat de graphics van de game nogal laag zijn.

Gelukkig is de game zelf wel gratis, maar als je het vergelijkt met andere MMO games dan is dit wel iets aan de lage kant.

Geplaatst:
comment_2289699

runescape.jpg

Dit zijn echter niet al te hoge graphics, of wel soms? Trouwens, sommige PS1 games zijn grafisch toch ietsjes mooier als dit.

En ja, ik heb vele gratis MMO's gezien die toch een stukke mooier zijn als dit. Ik noem maar een voorbeeld: League of Legends.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.