Ik was gisteren even MP aan het doen samen met Marcel in de Free Mode. Daar waren we wat aan het klooien toen ik een woning zag waarvan de deur open kon. Dit is de woning uit de missie Wrong is Right van United Liberty paper.
Dit zijn wat screens van die missie:
In dat gebouw, dat hier te vinden is, kwamen we een man tegen die binnen zat op de bank met iets onbekends in zijn hand. Daarnaast stond in zijn kamer nog een televisie met de controls van de GTA IV MP voor PS3. Dus X=ready, O=cancel e.d.
De 2e keer dat we langskwamen was er niemand, totdat we elkaar belde voor de lol, toen kwam er een andere man naar ons toe rennen en begon op ons te hakken met een honkbalknuppel. Na 3 sec werden we op een of andere reden uit het spel gegooid (we waren maar met 2 personen) jammer genoeg, dus van die man geen foto's .
Opvallend is wel dat de bewoner goed is uitgewerkt.
Sorry voor de die niet al te hoge kwaliteit foto's.
Hieronder wat screens van de man.
Ook hangen er wat schilderijen/posters aan de muur die wel bekend voor komen zoals deze:
Ik was gisteren even MP aan het doen samen met Marcel in de Free Mode. Daar waren we wat aan het klooien toen ik een woning zag waarvan de deur open kon. Dit is de woning uit de missie Wrong is Right van United Liberty paper.
Dit zijn wat screens van die missie:
In dat gebouw, dat hier te vinden is, kwamen we een man tegen die binnen zat op de bank met iets onbekends in zijn hand. Daarnaast stond in zijn kamer nog een televisie met de controls van de GTA IV MP voor PS3. Dus X=ready, O=cancel e.d.
De 2e keer dat we langskwamen was er niemand, totdat we elkaar belde voor de lol, toen kwam er een andere man naar ons toe rennen en begon op ons te hakken met een honkbalknuppel. Na 3 sec werden we op een of andere reden uit het spel gegooid (we waren maar met 2 personen) jammer genoeg, dus van die man geen foto's
.
Opvallend is wel dat de bewoner goed is uitgewerkt.
Sorry voor de die niet al te hoge kwaliteit foto's.
Hieronder wat screens van de man.
Ook hangen er wat schilderijen/posters aan de muur die wel bekend voor komen zoals deze:
Bewerkt: door Kai-ShockWave