Jump to content
Geplaatst:
comment_102289

Ik heb een probleem, ik had net een nieuwe auto getuned en ik wil die in mijn garage zetten in maria beach. en ik zet mijn auto in mijn garage en plots komen daar 2 gaste af en die gaan in mijn garage, tuurlijk schiet ik die neer en ik save. Maar de volgende dag als ik trug op san andreas speel, is mijn auto gestolen. Komt dit nu omdat er 2 gasten in mijn garage waren ofzo, echt RAAR. <_< Heeft iemand dit nog al meegemaakt?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_102292

Mijn hele garage met 5 auto's is leeg gehald ze hebben alleen Quad laten staan bij de gangar bij je eigen vliegveld, maar als daar mensen komen dan hoor ik het graag want ik zie niemand.

Ik denk dat het gewoon aan het spel liegt kan niet anders.

Geplaatst:
comment_102302

Ik heb dat ook al vaak gehad.

Ik had het als ik meer dan 2 auto's in je garage zette.

Het kan wel zijn dat die bende die auto heeft gestolen. :blink:

Geplaatst:
comment_102485
da komt toch als ge meer als 4 of 5 voertuige hebt staat dan hebt ge kans da die verdwijne <_< stom :angry:

In die hangar bij het vliegveld kan meer in, maar als je met auto's vult dan kan je niet meer dan 5 volgens mij, en dan hou je nog 70% ruimte over :blink:

Geplaatst:
comment_102513
da komt toch als ge meer als 4 of 5 voertuige hebt staat dan hebt ge kans da die verdwijne  <_<  stom :angry:

In die hangar bij het vliegveld kan meer in, maar als je met auto's vult dan kan je niet meer dan 5 volgens mij, en dan hou je nog 70% ruimte over :blink:

ja maar ik bedoel aleen die gewoone garages nie die groote op da vliegveld :puh: daar gaan een paar vliegtuigen in en motos en autos :D:puh:

Geplaatst:
comment_102525
ja maar ik bedoel aleen die gewoone garages nie die groote op da vliegveld  :puh: daar gaan een paar vliegtuigen in en motos en autos  :D  :puh:

Is helemaal niet waar, kunnen 4 of 5(srry, weet niet precies) voortuigen in.

De PS2 kan dit gewoon niet aan, al die auto's opslaan. Als je in meerdere garage's, meerdere getunde auto's zet kunnen er wel eens wat auto's verdwijnen. In dit topic staat ook dat je niet meer als 4 auto's in een garage moet zetten omdat dit de kans vergroot dat je ze kwijtraakt. <_<

Dat is alles...

Bewerkt: door Bobbiescie

Geplaatst:
comment_102531

Maar auto's worden niet uit je garage gestolen, hoogstens als je op straat rijd. Ik heb dit namelijk wel meerdere keren gehad, dat er wat mensen bij mij in m'n garage liepen, en als ik dan gesaved heb en ik ga de volgende dag(real time) verder met GTA dan staan ze er gewoon... <_<

Ik vind 't een vreemd verhaal...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_102626
da komt toch als ge meer als 4 of 5 voertuige hebt staat dan hebt ge kans da die verdwijne <_< stom :angry:

Niet alleen 4 of 5, bij mij stond er nog een andere wagen en een moto. Met mijn verdwenen auto waren er dat dus 3. Maar het is dus gewoon een fout in het spel ,dan ben ik al 'iets' geruster dat het niet aan mij ligt of dat ik men spel naar de zakken heb geholpen :puh:

Geplaatst:
comment_102716

niet, denk ik. zoals in het echt, de gasten jatten em en dan gaan ze naar een ander land. (Sa geval: andere stad) dus ik denk niet dat je hem zomaar trug kan vinden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.