Ik wil graag SA op de pc spelen (SA:MP lijkt me ontzettend vet, en de mods niet te vergeten ), maar ik heb momenteel nog een GeForce4 Videokaart met maar 64mb Geheugen (over twee maanden koop ik een nieuwe, een GeForce7). Aangezien dit het minimale is om SA te kunnen draaien, wil ik het BIOS zo instellen dat er een gedeelte van mijn RAM gebruikt wordt om mijn Videogeheugen te vergroten. Maar is dat wel genoeg om SA een beetje soepel te laten lopen? Is dat wel geschikt als tijdelijke oplossing? Of heeft het geen zin en moet ik toch maar twee maanden geduld hebben? Alvast Bedankt!
Hallo,
Ik wil graag SA op de pc spelen (SA:MP lijkt me ontzettend vet, en de mods niet te vergeten
), maar ik heb momenteel nog een GeForce4 Videokaart met maar 64mb Geheugen (over twee maanden koop ik een nieuwe, een GeForce7). Aangezien dit het minimale is om SA te kunnen draaien, wil ik het BIOS zo instellen dat er een gedeelte van mijn RAM gebruikt wordt om mijn Videogeheugen te vergroten. Maar is dat wel genoeg om SA een beetje soepel te laten lopen? Is dat wel geschikt als tijdelijke oplossing? Of heeft het geen zin en moet ik toch maar twee maanden geduld hebben? Alvast Bedankt!