Geplaatst: 1 maart 200520 jaren comment_102332 ik zit vast in de missie Farewell My Love... ik kan die race maar niet winnen wat ik ook probeer heeft iemand tips
Geplaatst: 9 maart 200520 jaren Auteur comment_106069 ik ben erdoor ik zit nu in San Fierro er mag dus een slotje op
Geplaatst: 9 maart 200520 jaren comment_106070 EEN TIP VAN MIJ: Je kunt het parcours in 2 stukken verdelen: Het beginstuk: met alle haarspeldbochten, en het stuk dat je de brug over moet over de rivier. Mijn tip: rij rustig achter de andere aan zonder schade op te lopen, als je dan eenmaal over de brug bent, GAS EROP, Vanaf dit stuk is het een grote lange weg... Alleen de laatste 500 meter moet je afremmen.. Bij mij is het gelukt
Geplaatst: 9 maart 200520 jaren Auteur comment_106116 ik zei dat ik al in SF was, dus deze topic mag een slotje krijgen Ben nu bezig met 555 We tip
Geplaatst: 9 maart 200520 jaren comment_106119 dit is voor alle leden er hoeft niet overal een slotje op dit is een goede topic over die missie, wie een bericht met slotje post wordt gerekend als spam... Bewerkt: 10 maart 200520 jaren door the straight people killer
Geplaatst: 10 maart 200520 jaren comment_106380 dit is voor alle leden er hoeft niet overal een slotje op dit is een goede topic over die missie wie een bericht met slotje post wordt gerekend als spam... en dat bepaal jij, <_< er staat toch in wat je moet doen. en zo moeilijk is die missie nou ook weer niet. het is de zelfde weg bij wu zi mu ofzoiets. alleen dan omgekeerd. dus waarom geen slotje?
Geplaatst: 10 maart 200520 jaren comment_106412 wow wow wow....de enige die een slotjes zetten zijn mods en hoger. wie vanaf nu om een slotje vraagt krijgt een waarschuwing!!! laat dit dus duidelijk zijn. straight...ik snap dat je wilt helpen...maar je kon het ook iets subtieler typen voor verdere vragen stuur een pb....en nu weer ontopic
Geplaatst: 10 maart 200520 jaren comment_106431 wow wow wow....de enige die een slotjes zetten zijn mods en hoger.wie vanaf nu om een slotje vraagt krijgt een waarschuwing!!! laat dit dus duidelijk zijn. straight...ik snap dat je wilt helpen...maar je kon het ook iets subtieler typen voor verdere vragen stuur een pb....en nu weer ontopic Heey... Ik heb 20% waarschuwing Is er ook een manier om dat weg te krijgen ? Ik gedraag me goed
Geplaatst: 10 maart 200520 jaren comment_106436 dude....ik zei net "voor verdere vragen stuur een pb" maak hier dan ook gebruik van....heb geen zin om boos te worden. NU ECHT ONTOPIC:
Geplaatst: 10 maart 200520 jaren comment_106438 Je nog langer goed gedragen Als je echt goed gedraagt krijg je hem wel weg
Geplaatst: 10 maart 200520 jaren Auteur comment_106608 we zijn alweer offtopic, nu beter luisteren naar the godfather
ik zit vast in de missie Farewell My Love...
ik kan die race maar niet winnen wat ik ook probeer
heeft iemand tips