Jump to content
  • Reacties 266
  • Bezichtigingen 67.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1816800

Er word op Chatterbox veel gepraat over ''spanking children'' en ook in 1 van Luigi's missies wordt er gepraat over spanking (Don't Spank Ma Bitch Up)

Dit verwijst naar de drug waar het verhaal over gaat.

Geplaatst:
comment_1816899

Er word op Chatterbox veel gepraat over ''spanking children'' en ook in 1 van Luigi's missies wordt er gepraat over spanking (Don't Spank Ma Bitch Up)

Nee, spanken is een Engels werkwoord, wat gelijk is aan het Nederlandse billenkoek geven. Geen easter egg dus.

Geplaatst:
comment_1817443

Nee, spanken is een Engels werkwoord, wat gelijk is aan het Nederlandse billenkoek geven. Geen easter egg dus.

Dat weet ik, maar ze praten er echt niet over zonder reden hoor. Het verwijst naar de drug.
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 year later...
Geplaatst:
comment_1987526

Waar staat dat ik het zelf heb gemaakt? Het is inderdaad van GtaSeriesVideos, en ik heb het gepost omdat het aansluit op het onderwerp van dit topic. Misschien vinden mensen het leuk om alle Easter-eggs in-game te zien.

Bewerkt: door Foreigner97

Geplaatst:
comment_1987540

Dan nog zijn ál die EE's, maar dan ook allemaal, al eens eerder in dit topic gepost. Sommige zelfs meer dan eens. Daarbij komen niet, zoals je beweert, alle EE's in het filmpje voor. Bovendien zíjn de bekleding van de Yardo Lobo en zijn hydraulicafunctionaliteiten niet eens een EE's.

Overigens moet ik toegeven dat ik je inderdaad dat filmpje niet zelf gemaakt hebt. Maar ik wil daarbij wel aangeven dat ik nog steeds niet begrijp dat je het filmpje post, zo'n filmpje kan iedereen opzoeken/posten. Degenen die daar ook daadwerkelijk in geïnteresseerd zijn zullen dat dan ook al lang gedaan hebben. Over het algemeen is de bedoeling van topics als deze ook onondekte, of nagenoeg onbekende EE's te posten en erover te discussiëren.

je had moeten antwoorden: waarom niet.

''Waarom niet'' is wel een heel makkelijk contextloos antwoord, beter dat je dan een berichtje stuurt waarin je aangeeft geen zin te hebben in een discussie.

Bewerkt: door Dotz

Geplaatst:
comment_1987595

Ik heb inderdaad de term 'alle' niet correct gebruikt, excuses.

De bedoeling de post van het filmpje is dat sommige mensen (zoals ik) het fijn vinden om een aantal easter eggs, waarvan ongetwijfeld een groot deel inderdaad is besproken, in-game te zien zonder dat je er zelf op zoek gaat.

En inderdaad Ballas, 'waarom niet' is zo'n antwoord waarmee je in principe aangeeft dat je geen antwoord op een vraag hebt of geen argumenten om een fatsoenlijke discussie te starten. Staat in mijn ogen gelijk aan 'daarom' of 'laat maar'.

Bewerkt: door Foreigner97

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.