Geplaatst: 14 juni 200816 jaren comment_1015854 Hopelijk kennen jullie me nog ? Ben al even niet meer op dit forum geweest wegens examens Mijn vorige Gallerij : Nieuwe Gallerij : Simpele ava Spongebob 'button' (misschien beetje mislukt ? ) Siggie Nog een Siggie NU IS DE VRAAG......... BEN IK AL VERBETERD ? Bewerkt: 14 juni 200816 jaren door Be4sT
Geplaatst: 14 juni 200816 jaren comment_1016739 Dan mag je nog niet zo snel bumpen, mag pas nadat er 24 uren zijn verstreken.
Geplaatst: 14 juni 200816 jaren Auteur comment_1016880 Dan mag je nog niet zo snel bumpen, mag pas nadat er 24 uren zijn verstreken. Oké , mijn excuses!
Geplaatst: 18 juni 200816 jaren comment_1020322 Ze worden denk ik niet gerated omdat het er zoveel zijn. Ik vind ze allemaal erg mooi,heb er niet echt veel over te zeggen. De button vind jijzelf een beetje mislukt,maar ik vind hem erg mooi. Een opmerking over de avater: Hij is een beetje te groot,dus gebruiken als avater zit er lijkt me niet in.. Maar hij is wel mooi. Mocht hij dan verkleind worden als je hem gebruikt,kan hij alsnog onduidelijk zijn,dus erg jammer. 8.5/10 voor alles.
Geplaatst: 18 juni 200816 jaren comment_1020483 De eerste signature vind ik mooi. Het effect dat die pokemon op een soort graffity laat lijken door er doorheen te kunnen kijken ziet er mooi uit. De 2e vind ik minder omdat de persoon er simpel opgeplakt uitziet Over de button ben ik het eens, die is inderdaad een beetje mislukt. De 3e signature vind ik heel goed, daar zie ik echt verbetering. De 4e signature vind ik dan weer slecht omdat ik niet goed snap wat er te zien is en waar het op zou kunnen slaan, en het vuur wordt niet goed vermengd met de achtergrond.
Hopelijk kennen jullie me nog ?
Ben al even niet meer op dit forum geweest wegens examens
Mijn vorige Gallerij :
Nieuwe Gallerij :
Simpele ava
Spongebob 'button' (misschien beetje mislukt ?
)
Siggie
Nog een Siggie
NU IS DE VRAAG......... BEN IK AL VERBETERD ?
Bewerkt: door Be4sT