Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

mods

ik heb een mod gedownload voor andere politie wagens (de .dff en de .txd bestanden worrden geopent in word)

ik doe het met IMGtool, ik volg de uitleg maar dan start ik GTA op en dan laad ie niet verder dan de helf.

Featured Replies

Je moet de TXD en DFF bestanden niet openen, en al helemaal niet in Word. Laat ze gewoon voor wat ze zijn en ga te werk met de IMGTool, waarvan je hier een handleiding kunt vinden voor de duidelijkheid.

Succes. ;)

• Author
Je moet de TXD en DFF bestanden niet openen, en al helemaal niet in Word. Laat ze gewoon voor wat ze zijn en ga te werk met de IMGTool, waarvan je hier een handleiding kunt vinden voor de duidelijkheid.

Succes. ;)

dat weet ik maar ik hebg al eens een keer eerder mer die bestanden gewerkt en toen moest ik ze openen mer word

maar nu kan ik ze niet meer terug veranderen

maar nu kan ik ze niet meer terug veranderen
Ga in de Windows Verkenner (maakt niet uit waar, bijvoorbeeld Deze Computer of Mijn Documenten) naar Extra > Mapopties > Tabblad Bestandstypen > zoek in de lijst naar TXD en DFF en klik op verwijderen (of op wijzigen als je ze standaard met een ander programma wilt openen, zoals TXD Workshop voor de TXD bestanden) > Toepassen > OK.

Kan me trouwens niet herinneren ooit txd of dff bestanden te moeten hebben geopend in een tekstverwerker...