Geplaatst: 14 juni 200816 jaren comment_1016552 hey, Ik was benieuwd of er nog mensen waren die naar dnb luisterde, zo ja wat zijn je favo bands, mc's dj's en noem maar op. Ik zoek namelijk wat meer muziek maar het is iets te underground in NL. gewoon een algemeen DnB topic dus
Geplaatst: 14 juni 200816 jaren comment_1016597 Ik heb er vroeger naar naar geluisterd! NU ben ik het zo wel eens beetje beu gehoord. Ik weet wel nog 2 een goed liedjes Rococop/Nu Balance - DJ Friction En dit: Busted - DJ hazard Bewerkt: 14 juni 200816 jaren door Think
Geplaatst: 14 juni 200816 jaren Auteur comment_1016622 zijn wel flexe nummers ja tnx. dit is verre weg mijn favo maar is niet echt pure DnB : http://nl.youtube.com/watch?v=RhMiKKNcPUE Bewerkt: 14 juni 200816 jaren door Plantebak
Geplaatst: 18 juni 200816 jaren Auteur comment_1019869 Pendulum kickt as ja vind het ook wel flex, heb je dat album van 2008 al? kwam er een paar dagen geleden achter dat er een "nieuw" album uit was namelijk
Geplaatst: 20 juni 200816 jaren comment_1021744 Pendulum kickt as ja vind het ook wel flex, heb je dat album van 2008 al? kwam er een paar dagen geleden achter dat er een "nieuw" album uit was namelijk Hmm, nee, maar ik weet wel dat ze een heel goed nieuw lied hebben! Ik zal eens op zoek gaan naar die CD
Geplaatst: 2 augustus 200915 jaren Auteur comment_1432872 ff kickje uit de diepte. heb ondertussen al een aardige DnB verzameling maar hij mag nog altijd uitgebreid worden. dus als je nog nummers heb, post ze ff nummertje dat ik wel lekker vind :
Geplaatst: 2 augustus 200915 jaren comment_1432946 Yes, meer DnB liefhebbers! Mijn Ipod is voor 3/4 Dnb dus ik kan je wel wat tips geven. Calibre, Logistics, Zinc, Klute, Commix en Marcus Intalex zijn erg goed Ook goed: High Contrast, ST Files, D Kay, D Bridge, DJ Die, Contour, EZ-Rollers (bekend van GTA 2), LTJ Bukem, Big Bud, Utah Jazz. Bewerkt: 2 augustus 200915 jaren door 7ulian
Geplaatst: 2 augustus 200915 jaren comment_1432949 Ik luister ook wel regelmatig DnB, voornamelijk 'Pendulum' en 'The Qemists'
Geplaatst: 3 augustus 200915 jaren Auteur comment_1433231 Yes, meer DnB liefhebbers!Mijn Ipod is voor 3/4 Dnb dus ik kan je wel wat tips geven. Calibre, Logistics, Zinc, Klute, Commix en Marcus Intalex zijn erg goed Ook goed: High Contrast, ST Files, D Kay, D Bridge, DJ Die, Contour, EZ-Rollers (bekend van GTA 2), LTJ Bukem, Big Bud, Utah Jazz. kijk hier hoopte ik al op, geen enkele naam die mij bekend voorkomt! Ik zal best wel eens wat nummers hebben gehoord maar heb iig niets er van op mijn laptop staan. ow wacht, bij nader inzien High Contrast wel. Mijn top zijn toch Chase & Status, Spor & Noisia. en op het moment speelt sub focus af ik zal die namen die jij gaf binnenkort eens opzoeken
Geplaatst: 3 augustus 200915 jaren comment_1433731 Ik las gister dit topic, en had ene paar nummers geluisterd, en vind het echt vette muziek. Ik heb gister ook gelijk aantal nummers gedownload, zo'n ongeveer 80. En deze staan nu ook op me iPod.
Geplaatst: 3 augustus 200915 jaren comment_1434084 Live is Drum 'n Bass echt alles geven. Ooit al iemand naar zo'n Drum'n' Bass feestje geweest? Die bas live klinkt zo totaal anders dan electro/house
Geplaatst: 4 augustus 200915 jaren Auteur comment_1434351 Live is Drum 'n Bass echt alles geven.Ooit al iemand naar zo'n Drum'n' Bass feestje geweest? Die bas live klinkt zo totaal anders dan electro/house Nee nog niet , meeste vrienden van mij luisteren naar andere muziek & gezien ik bijna geen geld heb om uit te gaan is het er nog niet van gekomen.
Geplaatst: 4 augustus 200915 jaren comment_1434705 Live is Drum 'n Bass echt alles geven.Ooit al iemand naar zo'n Drum'n' Bass feestje geweest? Die bas live klinkt zo totaal anders dan electro/house Ik heb Pendulum al live gezien, was wel vet.
Geplaatst: 9 augustus 200915 jaren comment_1440670 Drum and bass kwam ik per toeval tegen op YouTube. Mijn moeder die aanwezig was verliet al snel klagend de kamer, maar ik nam een abonnement op de uploader en ging alles beluisteren wat ie had. Het gaat hier over thebeatkonducta, inmiddels verbannen. Maar ik kende nog wat namen van artiesten en daarop ding ik natuurlijk zoeken, en zo luisterde ik gewoon door. Waar ik later achterkwam was dat er verschil was tussen "donkere" en "blije" drum and bass. Die blije drum and bass daar ben ik niet zó een fan van, maar het zou mij zeker geen slecht doen ernaar te luisteren. Current value staat bij mij bekend als een uitstekend producent van de donkerste drum and bass, en Alaska maakt prachtige combinaties van ambient en drum and bass. Bijna niemand in mijn omgeving is te spreken over drum and bass. Aphex twin heeft een nummer gemaakt "come to daddy", naar eigen zeggen niks serieus om te publiceren. Ik dank welke God ervoor gezorgd heeft dat dat wel gebeurd is. Ietwat drum and bass achtig nummer is het, en ik weet eigenlijk niet zo zeker of het nou wel of geen drum and bass is. Ikzelf zie het wel als zodanig en mocht ik daarin gelijk hebben dan is het zeker mijn nummer 1 favoriet. Er zit iets in wat ik bij bijna geen enkel nummer ook hoor, en hoor ik het, dan is het er bijna niet. Ik kan niet zeggen wat het is, maar ernaar luisteren maakt het duidelijk. Gewoon een meesterwerk van hier tot ginder! Hier een stel goeie artiesten: Current Value Limewax Audio Counterstrike Equinox Alaska Technical Itch Photek Bewerkt: 10 augustus 200915 jaren door Dinkydau
hey,
Ik was benieuwd of er nog mensen waren die naar dnb luisterde, zo ja wat zijn je favo bands, mc's dj's en noem maar op. Ik zoek namelijk wat meer muziek maar het is iets te underground in NL.
gewoon een algemeen DnB topic dus