Geplaatst: 15 juni 200816 jaren comment_1017679 Hey, Ik heb net GTA Vice City geinstalleerd en wou hem dus gaan spelen. Eenmaal aan het spelen viel het me op dat de auto's en de gebouwen er heel lelijk uit zagen terwijl dit bij mijn vorige computer nooit zo was. Dus ik ging even naar display setup en toen screen resolution en daar stond: 640x480x16. Dus ik wou dat even veranderen alleen dat kon niet terwijl dat normaal wel altijd gaat. Dat is dus mijn probleem. Misschien is mijn videokaart te oud maar dat lijkt mij niet. Dit is mijn computer: Windows Vista Dual Core 2 Quad 2,4 Gh 500GB 2GB intern Nvidia Geforce 8500 GT 1023MB. Iemand een oplossing ?
Geplaatst: 15 juni 200816 jaren comment_1017717 Je moet de resolutie aanpassen nog voor je je spel geladen hebt. Dus na die intro filmpjes gelijk naar de installingen gaan.
Hey,
Ik heb net GTA Vice City geinstalleerd en wou hem dus gaan spelen.
Eenmaal aan het spelen viel het me op dat de auto's en de gebouwen er heel lelijk uit zagen terwijl dit bij mijn vorige computer nooit zo was.
Dus ik ging even naar display setup en toen screen resolution en daar stond: 640x480x16.
Dus ik wou dat even veranderen alleen dat kon niet terwijl dat normaal wel altijd gaat.
Dat is dus mijn probleem.
Misschien is mijn videokaart te oud maar dat lijkt mij niet.
Dit is mijn computer:
Windows Vista
Dual Core 2 Quad 2,4 Gh
500GB
2GB intern
Nvidia Geforce 8500 GT 1023MB.
Iemand een oplossing ?