Geplaatst: 15 juni 200816 jaren comment_1017878 Mijn vraag is dus, als jouw savehuis wordt afgefikt door Dimitri[/font] krijg je dan ooit nog een nieuw safehuis in Broker of Dukes? Zou wel handig zijn, want anders moet ik de hele tijd naar Bohan reizen en da's nog best irritant. Jellybee
Geplaatst: 15 juni 200816 jaren comment_1017880 Naar mijn weten krijg je nooit meer een savehouse terug in Broker of Dukes. De enigste savehouses zijn in Bohan, Algonquin, Algonquin (Playboy X) en Alderney. Trouwens, in GTA IV kan je met een taxi reizen, dus zo erg is het toch niet? Je kan dan gewoon een taxi naar je savehouse nemen. Bovendien kan je GTA IV automatisch laten op slaan nadat je een missie geslaagd hebt.
Geplaatst: 15 juni 200816 jaren Auteur comment_1017894 Naar mijn weten krijg je nooit meer een savehouse terug in Broker of Dukes. De enigste savehouses zijn in Bohan, Algonquin, Algonquin (Playboy X) en Alderney.Trouwens, in GTA IV kan je met een taxi reizen, dus zo erg is het toch niet? Je kan dan gewoon een taxi naar je savehouse nemen. Bovendien kan je GTA IV automatisch laten op slaan nadat je een missie geslaagd hebt. Gelijk heb je, maar ik hou liever van zelf rijden en als ik dan iemand moet ophalen dan kom ik soms wel 's te laat. Vooral op een date rij ik liever zelf maar dat is weer mijn probleem. Toch bedankt dat je het ff zei.
Geplaatst: 15 juni 200816 jaren comment_1018062 nieuw huis krijg je daar niet, je kan wel je auto's daar dumpen
Geplaatst: 15 juni 200816 jaren comment_1018064 Het is best irritant inderdaad, dat je daar geen savehous meer hebt, maar ach dan steel je toch ff een auto en rijd je ff op en neer. Misschien krijgen we wel wat huizen erbij met de DLC..
Mijn vraag is dus, als jouw savehuis wordt afgefikt door Dimitri[/font] krijg je dan ooit nog een nieuw safehuis in Broker of Dukes? Zou wel handig zijn, want anders moet ik de hele tijd naar Bohan reizen en da's nog best irritant.
Jellybee