Geplaatst: 16 juni 200816 jaren comment_1018565 Hoi GTAForummers, Weet iemand op welke tijd ik deze Random Characters kan vinden? Click here to view the SnapMap! Bvd Hackman
Geplaatst: 16 juni 200816 jaren comment_1018596 Hey Hackman . Ik heb een handige site gevonden (wel in het Engels), waar je onderstaande informatie kunt vinden van de random characters: * Na welke missie je de Random Character kunt ontmoeten. * Wat je moet doen voor de desbetreffende Random Character. * En indien nodig, om hoe laat de Random Characters aanwezig zijn. ______________________________________________________________ Zoals je kunt lezen kun je hier ook de tijden vinden. GTA-Freak2
Geplaatst: 16 juni 200816 jaren comment_1018610 Stom van me . Klik -->hier<-- en je komt op de site .
Geplaatst: 16 juni 200816 jaren Auteur comment_1018679 Mijn topic is jou topic. Die Clarense is ook een idioot, je laat hem leven en dan wil hij je doden![/font]
Hoi GTAForummers,
Weet iemand op welke tijd ik deze Random Characters kan vinden? Click here to view the SnapMap!
Bvd Hackman