Geplaatst: 16 juni 200816 jaren comment_1018843 Zeg KJF,doe je nog wel eens wat anders dan sigs maken? Een leuke sig,maar hij is erg eentonig.Hij heeft maar twee kleuren,dat is erg jammer.Er had meer kleur in gemogen. Verder zijn de effecten erg mooi,en de render ook.De tekst is ook mooi. Alleen jammer van die kleur. 7/10
Geplaatst: 17 juni 200816 jaren comment_1019004 Ja,versie twee is een stuk mooier! De achtergrond is mooier geworden met alle kleur,en ook de render.De tekst is nog hetzelfde gebleven,ook erg mooi. Je border is ook mooi,maar de achtergrond is nog mooier als er nog een beetje meer kleur inzit. 8/10 Bewerkt: 17 juni 200816 jaren door Bossinkje
Geplaatst: 17 juni 200816 jaren comment_1019042 Zeg KJF,doe je nog wel eens wat anders dan sigs maken? Een leuke sig,maar hij is erg eentonig.Hij heeft maar twee kleuren,dat is erg jammer.Er had meer kleur in gemogen. Verder zijn de effecten erg mooi,en de render ook.De tekst is ook mooi. Alleen jammer van die kleur. 7/10 Doe jij ook wel eens iets anders dan alleen sigs raten...
Geplaatst: 17 juni 200816 jaren comment_1019098 Zeg KJF,doe je nog wel eens wat anders dan sigs maken? Een leuke sig,maar hij is erg eentonig.Hij heeft maar twee kleuren,dat is erg jammer.Er had meer kleur in gemogen. Verder zijn de effecten erg mooi,en de render ook.De tekst is ook mooi. Alleen jammer van die kleur. 7/10 Doe jij ook wel eens iets anders dan alleen sigs raten... Eh,ja hoor.Ik ben ook actief in andere topics,en ik speel wel eens games hoor.En ook ben ik actief op autogespot,en spot ik vaak auto's.
nieuwste: