Jump to content
Geplaatst:
comment_102828

Nou.. aanstaande zondag is het weer zover he.. nieuw seizoen Formule 1. Ik als echte Formule 1 freak kan niet wachten natuurlijk. Moet er wel 's nachts voor uit m'n bed om het live te kunnen zien, maar dat heb ik er zeker voor over.

Wat verwachten jullie van dit seizoen?

Ikzelf denk dat het wel spannender gaat worden dan vorig jaar, met de nieuwe regelementen die dit jaar in gaan zullen alle wagens qua prestaties *denk ik* dichter bij elkaar komen te liggen. Ben natuurlijk ook benieuwd wat we van het nieuwe team kunnen verwachten. Hoop natuurlijk dat Albers er ook wat van bakt, jammer van Doornbos :(.

Als ik een voorspelling zou moeten maken voor dit jaar denk ik dat Ferrari doorgaat waarmee zij vorig jaar al bezig waren, winnen, winnen, en nog eens winnen. MAARRR ze gaan het dit jaar wel moeilijker krijgen dan vorig jaar ! McLaren beschikt dit jaar over 2 erg goede coureurs ( Montoya en Raikkonen ) en ik denk zeker dat we veel kunnen verwachten van McLaren dit jaar! Ook denk ik dat Renault zich dit jaar bij de topteams gaat mengen, vorig jaar deden die het al goed natuurlijk en ik verwacht ( ook gezien tests ) dat ze het dit jaar nog beter gaan doen. Het Bmw-Williams team zal het denk ik dit jaar niet best gaan doen, mede dankzij de nieuwe rijders die naar mijn gevoel lang niet zo goed zijn als Montoya en Ralf. Bar Honda zal iets afzwakken denk ik na het succesvolle vorige jaar.

Tot zover mijn prognose :)

Edit: Lees net het laatste nieuws dat Albers, of eigenlijk het hele Minardi team waarschijnlijk niet aan de start zal verschijnen tijdens de eerste Grand Prix.. Ze willen met een 2004 model aan de start komen, maar daarvoor moeten alle teambazen het unaniem eens zijn.. En 8 van de 9 vinden het oke, maar 1 niet.. en dat is nog het team dat het minst van Minardi hoeft te vrezen ook.. FERRARI!! <_< Stelletje egoïsten.

Bewerkt: door BMW

• Reacties 584
  • Bezichtigingen 44.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_188566

Ik denk dat Doornbos wel in een beter team kan gaan rijden, ik vind hem echt goed.

En vandaag hebben ze goed gekwalificeerd voor beide Jordans en voor Juan Pablo Montoya die een behoorlijk spectaculaire crash had. Chapeau.

Uitslag Grandprix van Duitsland

1. Fernando Alonso

2. Juan Pablo Montoya

3. Jenson Button

4. Giancarlo Fisichella

5. Michael Schumacher

6. Ralf Schumacher

7. David Coulthard

8. Felippe Massa

9. Christian Klien

10. Rubens Barichello

11. Nick Heidfeld

12. Takuma Sato

13. Christian Albers

14. Jarno Trulli Uitgevallen, maar als 14de geclasseerd

15. Jacques Villeneuve

16. Nareyn Kartikeyan

17. Tiago Monteiro

18. Robert Doornbos

19. Mark Webber op heel wat ronden achterstand

20. Kimi Raikkonen Uitgevallen

Het was een spectaculair begin met veel inhaal acties en behoorlijk duwen en trekken. En verder een geweldige race alleen jammer dat Kimi zijn auto alweer kapot ging. Hij mag van mij wel weer is wat geluk hebben.

Bewerkt: door Morpheus 83

Geplaatst:
comment_189025

Doornbos heel goed gereden, ik snap niet waarom villeneuve geen straf kreeg :angry: . Kimi? Kimi? Kimi alweer Kimi? Ja al weer kimi :( . Albers goede wedstrijd gereden ook al ging de attentie wat meer naar doornbos :) .

Veel spectaculairs, mooiste wedstrijs seizoen 05.

Double Dutch! :D

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_198414

En hier de uitslag van de afgelopen race in Hongarije

01 Raikkonen McLaren Mercedes M 70 1:37:25,552 10

02 M.Schumacher Ferrari Ferrari B 70 + 35,581 8

03 R.Schumacher Toyota Toyota M 70 + 36,129 6

04 Trulli Toyota Toyota M 70 + 54,221 5

05 Button BAR Honda M 70 + 58,832 4

06 Heidfeld Williams BMW M 70 + 1:08,375 3

07 Webber Williams BMW M 69 +1 ronde 2

08 Sato BAR Honda M 69 +1 ronde 1

09 Fisichella Renault Renault M 69 +1 ronde 0

10 Barrichello Ferrari Ferrari B 69 +1 ronde 0

11 Alonso Renault Renault M 69 +1 ronde 0

12 Karthikeyan Jordan Toyota B 67 + 3 ronden 0

13 Monteiro Jordan Toyota B 66 + 4 ronden 0

14 Massa Sauber Petronas M 63 + 7 ronden 0

15 Albers Minardi Cosworth B 59 + 11 ronden 0

u Villeneuve Sauber Petronas M 56 motor 0

u Montoya McLaren Mercedes M 41 aandrijfas 0

u Doornbos Minardi Cosworth B 26 hydraulica 0

u Coulthard Red Bull Cosworth M 0 ongeluk 0

u Klien Red Bull Cosworth M 0 ongeluk 0

POS - positie U = uitgevallen, BAND - B = Bridgestone, M = Michelin, RND - aantal gereden ronden, PTN - aantal punten

Het was een mooi tactisch spel, met een mooie strategie van MClaren

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_230887

Ik ben erg blij dat M. Schumacher niet meer wint.

Het werd echt saai op het laatst. Altijd won hij maar.

Maar gelukkig zijn de tijden veranderd.

Ik hoop dat het volgende seizoen gewonnen word door Kimi Raikonnen.

Hij maakt groote kans want hij deed het dit jaar ook erg goed. :D

Geplaatst:
comment_230893

Ik ben het helemaal met je eens(wat ik in de andere post van mij had staan)

mara ik hoop inderdaad dat raikonen een keer wint. ik vind hem gewoon goed :'D

Groeten Ikkes

Geplaatst:
comment_231153

ik was helemaal tegen schumacher!

en dus ben ik blij dat alonso wereldkampioen is!(de jongste wereldkampioen ooit dan nog!)

raikonen heeft dit seizoen ook goed gereden!

michael schumacher gelukkig niet zo goed!

greetz jon-asses :cya:

Geplaatst:
comment_231162

Ik ben blij dat eindelijk weer eens iemand anders dan Michael Schumacher heeft gewonnen! :klap: Ik hoop dat volgend jaar een Nederlander wint, maar ik geef ze weinig kans :puh: , volgens mij gaat Alonso nog een keer winnen.

Geplaatst:
comment_231163

Mijn land heeft gewonnen. _O_

Het was een mooi seizoen vooral de dag waarop Alonso en M schumacher met elkaar in streid waren.

Alsono heelt het helemaal verdiendt.

Maar ik hoop volgend jaar zware strijd tussen:

Alonso

Raikonen

Montoya

en Shumacher.

Vooral montoya gaat het volgend jaar denk ik helemaal maken..

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_238850

Ik ben er fan van sinds de GP van Canada 2004. :Y

En ik ben van van B.A.R. Honda. _O_:D

wel jammer dat ze twee races zijn gezchorst door die collector tank in Imola :-(

:bier:

PS: wagt maar over een paar jaar zie je mij allemaal races winnen want ik word F1 coureur 8)8)

Bewerkt: door s.e.v.a.n.

Geplaatst:
comment_238854
Het was een mooi seizoen vooral de dag waarop Alonso en M schumacher met elkaar in streid waren.

Ik bespeurde eigenlijk meer een streid tussen Alonso en Raikonen. Ik vind het leuk dat dit jaar Alonse is gewonnen, maar ik vind het ontzettend jammer dat Raikonen zo vaak uitviel, hij racete ook erg goed. Op naar volgend F1 seizoen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.