Jump to content
Geplaatst:
comment_102828

Nou.. aanstaande zondag is het weer zover he.. nieuw seizoen Formule 1. Ik als echte Formule 1 freak kan niet wachten natuurlijk. Moet er wel 's nachts voor uit m'n bed om het live te kunnen zien, maar dat heb ik er zeker voor over.

Wat verwachten jullie van dit seizoen?

Ikzelf denk dat het wel spannender gaat worden dan vorig jaar, met de nieuwe regelementen die dit jaar in gaan zullen alle wagens qua prestaties *denk ik* dichter bij elkaar komen te liggen. Ben natuurlijk ook benieuwd wat we van het nieuwe team kunnen verwachten. Hoop natuurlijk dat Albers er ook wat van bakt, jammer van Doornbos :(.

Als ik een voorspelling zou moeten maken voor dit jaar denk ik dat Ferrari doorgaat waarmee zij vorig jaar al bezig waren, winnen, winnen, en nog eens winnen. MAARRR ze gaan het dit jaar wel moeilijker krijgen dan vorig jaar ! McLaren beschikt dit jaar over 2 erg goede coureurs ( Montoya en Raikkonen ) en ik denk zeker dat we veel kunnen verwachten van McLaren dit jaar! Ook denk ik dat Renault zich dit jaar bij de topteams gaat mengen, vorig jaar deden die het al goed natuurlijk en ik verwacht ( ook gezien tests ) dat ze het dit jaar nog beter gaan doen. Het Bmw-Williams team zal het denk ik dit jaar niet best gaan doen, mede dankzij de nieuwe rijders die naar mijn gevoel lang niet zo goed zijn als Montoya en Ralf. Bar Honda zal iets afzwakken denk ik na het succesvolle vorige jaar.

Tot zover mijn prognose :)

Edit: Lees net het laatste nieuws dat Albers, of eigenlijk het hele Minardi team waarschijnlijk niet aan de start zal verschijnen tijdens de eerste Grand Prix.. Ze willen met een 2004 model aan de start komen, maar daarvoor moeten alle teambazen het unaniem eens zijn.. En 8 van de 9 vinden het oke, maar 1 niet.. en dat is nog het team dat het minst van Minardi hoeft te vrezen ook.. FERRARI!! <_< Stelletje egoïsten.

Bewerkt: door BMW

• Reacties 584
  • Bezichtigingen 44.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_379865

1 F. Alonso

2 K. Räikkönen

3 R. Schumacher

4 N. Heidfeld

5 G. Fisichella

6 J. Villeneuve

7 R. Barrichello

8 S. Speed

9 D. Coulthard

10 J. Button

11 C. Albers

12 T. Sato

13 Y. Ide

Niet gefinisht

14 JP. Montoya

15 T. Monteiro

16 V. Liuzzi

17 M. Schumacher

18 M. Webber

19 C. Klien

20 J. Trulli

21 N. Rosberg

22 F. Massa

Mooie race!! Veel uitvallers, deze moet je echt gezien hebben, 4 keer safety car, harde crashes! Heel mooi.

Wel heel erg jammer voor Jenson Button, 20 meter voor de finish blaast zijn moter op! Echt erg!

Mooie race.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_391432
idd mooie race :Y

met veel uitvallers

BV:klien

58072.jpg

tegen die zelfde muur botste later M. schumacher en Montoya volgde ook.

Wow, die foto is goed genomen! :)

Wanneer is de volgende race?

Geplaatst:
comment_391438

over 2 weken zondag 23 april hebben we de grote prijs van San Marino :*D

en verder:

7-5 Europa, Nürburgring

14-5 Spanje, Barcelona

28-5 Monaco, Monaco

11-6 Engeland, Silverstone

25-6 Canada, Montreal

2-7 Amerika, Indianapolis

16-7 Frankrijk, Magny-Cours

30-7 Duitsland, Hockenheim

6-8 Hongarije, Hungaroring

27-8 Turkije, Istanbul

10-9 Italië, Monza

1-10 China, Shanghai

8-10 Japan, Suzuka

22-10 Brazilië, Interlagos

:engel:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_398438

YYYYYEEEAAAAHHH DUDE!!!! Schumi heeft gewonnen. lekker voor je Alonso!

Forza Ferrari

Die crash van Albers was wel spectaculair. En die Ide moeten ze ontslaan, dat sloeg echt nergens op. EN Jenson Button had geluk dat z'n hoofd er nog aan zat. :puh:

Geplaatst:
comment_398447
YYYYYEEEAAAAHHH DUDE!!!! Schumi heeft gewonnen. lekker voor je Alonso!

Forza Ferrari

Die crash van Albers was wel spectaculair. En die Ide moeten ze ontslaan, dat sloeg echt nergens op. EN Jenson Button had geluk dat z'n hoofd er nog aan zat. :puh:

Jaa!! Helemaal mee eens!

Mooi dat Schumi heeft gewonnen.

Ide moet weg dit is niet normaal.

Geplaatst:
comment_401339
Schumi weer 1ste plek.

ferrai wint in hun vaderland.

Wel jammer dat de f1 baan in nederland gesloten is. :-(

Dat was toch A1 Snelweg ?

Of die A10 van Amsterdam?

Bewerkt: door AmsterdamBoy

Geplaatst:
comment_401428
nee in sand voort weet niet echt hoe je het schrijf.

Maar die zuurpieten konnen niet tegen het geluid. :@

Zal leuk zijn als het toch weeer is.

sand voort :fy:

Oh daar en dan laten ze wel auto racen.

Belachelijk!

Het is trouwens

Zandvoort :)

Maar goed laten we weer Ontopic zijn :) .

Bewerkt: door AmsterdamBoy

Geplaatst:
comment_403264

Daar kun je niet veel over zeggen. We moeten maar afwachten tot de eerste vrije trainingen op de Nurnburgring.

Over Zandvoort: Ze hebben nu wel de A1GP, daar ga ik misschien naartoe. Maar als je weer F1 wilt op Zandvoort, zal dat verschrikkelijk veel geld kosten:

- In goede staat brengen van het circuit

- voorzieningen

- ruimte voor het hele F1 circus

- gemeente, andere plaatselijke overheden en zeikerdjes van allerlei actiegroepen omkopen.

Is dus niet haalbaar, sinds de Nederlandse overheid alleen maar geld uitgeeft aan nutteloze schilderijtjes voor het Rijksmuseum. Daar heb je wat aan :N . Waarom gebruiken ze die dingen niet als brandhout?

Geplaatst:
comment_408010

Ik vind wel dat somig zeg %10 niet echt trouwe fans waren.

Meeste "fans"waren blij dat shumie verloor.

Iedereen was voor schumie maar nu alleen de trouwe fans van shumie en ferrai en gewoone fans(die niet van de top1 houden maar van hun eigen land enz)zijn hem nog trouwe en zijn fan.

Als renaul dit jaar niet wint koopt shumie de stal(roddel)

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_505439

Spyker koopt Midland Formule 1 team

De Formule 1 is volgend seizoen een Nederlands team rijker. Autofabrikant Spyker heeft zondag het Midland F1-team overgenomen. Dat hebben de betrokken partijen gemeld. Bij Midland rijdt momenteel al een Nederlander, namelijk Christijan Albers.

Met de koop is een bedrag van 106,6 miljoen dollar (ruim 84 miljoen euro) gemoeid. Spyker wordt (financieel) gesteund door een groep investeerders, onder wie internetondernemer Michiel Mol. De partijen waren al maandenlang in gesprek. Eind augustus maakte de autofabrikant al officieel bekend interesse te hebben in een overname van het formule 1-team.

Ambitie

"Vandaag is mijn grote ambitie werkelijkheid geworden", reageerde Mol. "Tien jaar lang ben ik als sponsor van teams en rijders betrokken geweest in de Formule 1. Nu ben ik aandeelhouder in een zeer ambitieus formule 1-team."

Ook Victor Muller, directeur van Spyker, kon zijn geluk niet op: "Ik ben zo trots op mijn medewerkers die 24 uur per dag hebben gewerkt om deze deal rond te krijgen", sprak hij. "Sinds we het bedrijf in 2000 begonnen, zijn we elk jaar groter geworden."

"Eigenlijk verdubbelden we onze productie elk jaar. Om die groei te kunnen doorzetten, is de intrede in de Formule 1 heel belangrijk. We hopen te profiteren van een flinke toename van onze naamsbekendheid."

Gascoyne

Spyker MF1 Racing maakte meteen bekend dat Mike Gascoyne is aangetrokken als hoofd van de technische afdeling. De Brit werd eerder dit seizoen door Toyota op non-actief gesteld.

In het verleden werkte Gascoyne voor Jordan, de voorganger van Midland F1 en Spyker MF1. Destijds boekte dat team onder zijn leiding veel progressie. "Ik heb recent een ontmoeting gehad met Mol en Muller", vertelde Gascoyne. "Ik ben onder de indruk van hun toewijding aan de Formule 1."

Teambaas Colin Kolles blijft gewoon in functie. Net als Christijan Albers overigens, die normaal gesproken tijdens de Grand Prix van Japan (8 oktober) een contract voor 2007 bij Spyker MF1 zal ondertekenen.

Bron NU.nl

Geweldig! Een Nederlands F1 team met ook al een Nederlandse rijder! _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.