Jump to content
Geplaatst:
comment_102828

Nou.. aanstaande zondag is het weer zover he.. nieuw seizoen Formule 1. Ik als echte Formule 1 freak kan niet wachten natuurlijk. Moet er wel 's nachts voor uit m'n bed om het live te kunnen zien, maar dat heb ik er zeker voor over.

Wat verwachten jullie van dit seizoen?

Ikzelf denk dat het wel spannender gaat worden dan vorig jaar, met de nieuwe regelementen die dit jaar in gaan zullen alle wagens qua prestaties *denk ik* dichter bij elkaar komen te liggen. Ben natuurlijk ook benieuwd wat we van het nieuwe team kunnen verwachten. Hoop natuurlijk dat Albers er ook wat van bakt, jammer van Doornbos :(.

Als ik een voorspelling zou moeten maken voor dit jaar denk ik dat Ferrari doorgaat waarmee zij vorig jaar al bezig waren, winnen, winnen, en nog eens winnen. MAARRR ze gaan het dit jaar wel moeilijker krijgen dan vorig jaar ! McLaren beschikt dit jaar over 2 erg goede coureurs ( Montoya en Raikkonen ) en ik denk zeker dat we veel kunnen verwachten van McLaren dit jaar! Ook denk ik dat Renault zich dit jaar bij de topteams gaat mengen, vorig jaar deden die het al goed natuurlijk en ik verwacht ( ook gezien tests ) dat ze het dit jaar nog beter gaan doen. Het Bmw-Williams team zal het denk ik dit jaar niet best gaan doen, mede dankzij de nieuwe rijders die naar mijn gevoel lang niet zo goed zijn als Montoya en Ralf. Bar Honda zal iets afzwakken denk ik na het succesvolle vorige jaar.

Tot zover mijn prognose :)

Edit: Lees net het laatste nieuws dat Albers, of eigenlijk het hele Minardi team waarschijnlijk niet aan de start zal verschijnen tijdens de eerste Grand Prix.. Ze willen met een 2004 model aan de start komen, maar daarvoor moeten alle teambazen het unaniem eens zijn.. En 8 van de 9 vinden het oke, maar 1 niet.. en dat is nog het team dat het minst van Minardi hoeft te vrezen ook.. FERRARI!! <_< Stelletje egoïsten.

Bewerkt: door BMW

• Reacties 584
  • Bezichtigingen 44.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_505664

Ja, maar hopelijk word het een beter team door deze overname :) Maar het zal minstens een paar jaar duren voordat het misschien in de subtop zal komen. Kijk maar na toyota, die beginnen nu pas echt vooraan te komen en daar zit nog veeeel meer geld ingepompt

:cya:

Geplaatst:
comment_505676

Schumacher heeft net bekent gemaakt er mee te stoppen na dit seizoen.

Wat is jullie mening hierover?

Ik vind dat het wel een keer tijd werd voor een nieuwe kampioen, maar dit jaar gun ik het hem zeker nog wel.

Volgend jaar zal waarschijnlijk raikonen of alonso wel winnen maar dan is het teminste weer wat spannender want de laatste 8 jaar was het bijna altijd schumacher die kampioen werd. (op vorig jaar na dan, en dat jaar dat hij zijn been brak)

Geplaatst:
comment_505692

hakkinen 2x en Alonse 1x d8 ik in tussentijd, + Villeneuve in '97.

Dat Schumacher weg gaat... Om eerlijk te zijn ben ik nooit een fan van hem geweest. Hij is een goede rijder, maar de acties die hij soms doet verpesten het bij mij. Voorbeelden hiervan zijn bv dat hij in '97 Villeneuve van de weg wilde rijden om zo verzekerd te zijn van het kampioenschap (die hij niet kreeg na diskwalificatie), of bv hoe hij dit jaar in Monace pietluttig in de weg ging staan. Ik ben blij dat ik deze acties van hem niet meer hoef te zien.

Neemt niet weg dat hij een fantastische rijder was voor Ferrari en Benetton en dat hij bij Ferrari zeker zal worden gemist.

Maar 't is goed dat er nu weer wat beweging komt in de "stoeltjes" markt. Hopelijk schuift Albers ook wat op richting de snellere auto's.

Geplaatst:
comment_505756

Van Spyker vindt ik dat het de domste zet is wat ze konden doen!!!!!!!!!!!!!!

Heeft Spyker geen verstand in hun kop??!!!

Ze zijn verschillende keren failliet geweest, en nu maken ze eindelijk weer geld(Gaan ze eens niet failliet).

Kopen ze een heel F1 team!!!!

Hoveel denk je dat dat kost per maand!!!

Daar gaat hun winst!

Want ik geloof dat ze er net zo weinig van bakken als het vorige team!

Dus Spyker ga zo door, want jullie gaan gegarandeert weer failliet!

Geplaatst:
comment_505883

Onzin. Spyker heeft verlies gedraaid, maar ondanks dat is hun budget redelijk groot. Ik heb er wel vertrouwen in.

Over de race:

Ik vond het een fantatiswche race en heb hem continu gevolgd, echt spannend tussen Kubika en Massa. Geweldige race! Nu Schumacher heeft besloten te stoppen, gun ik hem de kampioenschap voor dit jaar. Superafscheid!

Geplaatst:
comment_506037
7 voudig wereldkampioen Micheal Schumacher stopt volgende seizoen:

http://www.volksblog.nl/?p=861

Raikkönen is opgesteld als opvolger...

Het klopt inderdaad dat Schumacher stopt, maar dat kun je beter in het Sport Forum posten. Kan iemand die de rang heeft om dit te verplaatsen, dit topic naar het Sport Forum verplaatsen...?

>>> Door .Levi.: Moved naar Sport Forum.<<<

>>> Door NandroDavids: Bedankt...dan voeg ik dit topic samen met het Formule 1-topic.<<<

Bewerkt: door NandroDavids

Geplaatst:
comment_506099

Doornbos vervangt Klien

Formule 1-coureur Robert Doornbos komt de laatste drie wedstrijden van het seizoen in actie. Dat heeft Red Bull Racing, het team waarvoor de Nederlander dit jaar als testrijder actief is, maandag bekendgemaakt. Doornbos vervangt per direct de Oostenrijker Christian Klien, voor wie volgend jaar geen plaats meer is bij Red Bull.

Er staan nog drie formule 1-wedstrijden op het programma: in China, Japan en Brazilië. Doornbos heeft in de Brit David Coulthard een ervaren teamgenoot. "Dit is natuurlijk een kans uit duizenden", reageerde de 24-jarige Rotterdammer opgetogen. "Ik heb dit jaar altijd enorm mijn best gedaan om het team beter te maken, zowel in als buiten de Grand Prix-weekenden. Ik ben er zowel mentaal als fysiek 100 procent klaar voor." Doornbos debuteerde vorig jaar op Hockenheim in de Grand Prix en maakte het seizoen af als Minardi-rijder. Afgelopen winter trok Red Bull hem aan als testrijder.

Red Bull nam voor volgend jaar eerder al de Australiër Mark Webber aan als vervanger voor Klien. "We hebben Christian nu vrijgegeven om zich te concentreren op de volgende stap in zijn carrière", verklaarde teambaas Christian Horner. "Robert heeft voor ons al goed werk geleverd als testrijder. Hijs onze logische keus als vervanger. Robert zal zich met ingang van onze test op Jerez deze week gaan voorbereiden op zijn racedebuut voor Red Bull Racing." De eerstvolgende Grand Prix is op 1 oktober in China.

bron

Geplaatst:
comment_506220

Mooi. Nog een nederlander in de f1 :D Hopelijk krijgt hij nu volgend jaar ook weer een vaste plek.

Wel jammer dat hij onder een racelicentie rijd uit monaco en je dus de vlag van monaco ziet en niet het rood wit blauw als hij in beeld is :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.