Jump to content
Geplaatst:
comment_102828

Nou.. aanstaande zondag is het weer zover he.. nieuw seizoen Formule 1. Ik als echte Formule 1 freak kan niet wachten natuurlijk. Moet er wel 's nachts voor uit m'n bed om het live te kunnen zien, maar dat heb ik er zeker voor over.

Wat verwachten jullie van dit seizoen?

Ikzelf denk dat het wel spannender gaat worden dan vorig jaar, met de nieuwe regelementen die dit jaar in gaan zullen alle wagens qua prestaties *denk ik* dichter bij elkaar komen te liggen. Ben natuurlijk ook benieuwd wat we van het nieuwe team kunnen verwachten. Hoop natuurlijk dat Albers er ook wat van bakt, jammer van Doornbos :(.

Als ik een voorspelling zou moeten maken voor dit jaar denk ik dat Ferrari doorgaat waarmee zij vorig jaar al bezig waren, winnen, winnen, en nog eens winnen. MAARRR ze gaan het dit jaar wel moeilijker krijgen dan vorig jaar ! McLaren beschikt dit jaar over 2 erg goede coureurs ( Montoya en Raikkonen ) en ik denk zeker dat we veel kunnen verwachten van McLaren dit jaar! Ook denk ik dat Renault zich dit jaar bij de topteams gaat mengen, vorig jaar deden die het al goed natuurlijk en ik verwacht ( ook gezien tests ) dat ze het dit jaar nog beter gaan doen. Het Bmw-Williams team zal het denk ik dit jaar niet best gaan doen, mede dankzij de nieuwe rijders die naar mijn gevoel lang niet zo goed zijn als Montoya en Ralf. Bar Honda zal iets afzwakken denk ik na het succesvolle vorige jaar.

Tot zover mijn prognose :)

Edit: Lees net het laatste nieuws dat Albers, of eigenlijk het hele Minardi team waarschijnlijk niet aan de start zal verschijnen tijdens de eerste Grand Prix.. Ze willen met een 2004 model aan de start komen, maar daarvoor moeten alle teambazen het unaniem eens zijn.. En 8 van de 9 vinden het oke, maar 1 niet.. en dat is nog het team dat het minst van Minardi hoeft te vrezen ook.. FERRARI!! <_< Stelletje egoïsten.

Bewerkt: door BMW

• Reacties 584
  • Bezichtigingen 44.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1379059

Ik vind het geen drama seizoen! Ja, Brawn domineert, maar kijk is even wat daar achter gebeurt, er word genoeg gestreden voor punten! Het gaat er niet alleen om wie 1,2 of 3 word! Kijk verder dan dat en de sport word leuker!

Geplaatst:
comment_1382908
Ik vind het geen drama seizoen! Ja, Brawn domineert, maar kijk is even wat daar achter gebeurt, er word genoeg gestreden voor punten! Het gaat er niet alleen om wie 1,2 of 3 word! Kijk verder dan dat en de sport word leuker!

Eerlijk gezegd, t'is niet de seizoen voor Mclaren en Ferrari. Ferrari gaat nog wel goed laatste 3 races maar ja, je kan nu al zien dat Brawn bijna de constructeurs kampioenen zijn. Vergeleken Hamilton vorig jaar en heden,, :( . Hamilton was briljant vorig jaar. Zelf ben ik voor Sutil maar ja die heeft het ook moeilijk.

Geplaatst:
comment_1385848

http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-34-9099.html :N

Alle teams die lid zijn van de FOTA (Ferrari, McLaren, Renault, BMW, Red Bull, Torro Rosso, Brawn GP en Toyota) stappen met ingang van volgend jaar uit de Formule 1.

Mijnsinziens belachelijk, de FIA heeft het voor elkaar gekregen een kampioenschap met meer dan 60 jaar historie zo weg te gooien.

Geplaatst:
comment_1389780
http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-34-9099.html :N

Alle teams die lid zijn van de FOTA (Ferrari, McLaren, Renault, BMW, Red Bull, Torro Rosso, Brawn GP en Toyota) stappen met ingang van volgend jaar uit de Formule 1.

Mijnsinziens belachelijk, de FIA heeft het voor elkaar gekregen een kampioenschap met meer dan 60 jaar historie zo weg te gooien.

FIA draait nog wel bij, die wil echt niet dat alle teams die Formule 1 bekend maken weggaan!

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1406567

FIA moet eens een keer stoppen met dictatortje spelen. Mosley en Ecclestone hebben het nu te hoog in hun bol. Ze moeten een keer iemand anders gebruiken.

BTW: Ik ga dit weekend naar Nürburg.

Geplaatst:
comment_1408608
Er moeten gewoon weer race liefhebbers aan de top van de FIA komen, in plaats van zakenmannen...

Inderdaad. En dan hoop ik niet dat ze Schumacher gaan vragen. Ik kan hem echt niet uitstaan.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1423473
Er moeten gewoon weer race liefhebbers aan de top van de FIA komen, in plaats van zakenmannen...

Inderdaad. En dan hoop ik niet dat ze Schumacher gaan vragen. Ik kan hem echt niet uitstaan.

Ik mag Schumi ook niet, maar hij doet het zekerweten een stuk beter dan Mosley en Ecclestone.

Geplaatst:
comment_1423647

Ik mag Schumi ook niet, maar hij doet het zekerweten een stuk beter dan Mosley en Ecclestone.

Het kan niet erger dan die 2.

Geplaatst:
comment_1425741
Nee, ze maken het zo, dat zij de gene zijn die het meeste verdienen. En daar kan ik niet tegen. Mij maakt het nu niet echt uit als ze een budget opstellen, dan mogen ze van mij weer de turbo motoren gaan gebruiken. Ik heb misschien niet het turbo-era meegemaakt, maar volgens mij waren dat de mooiste wagens ooit om te kijken. Ze moeten een klein 1,6je daarachterin stoppen, met een gigantische turbo, en knallen maar. Dat kost veel minder dan een 3 liter v8 en daaruit 700pk te krijgen. Dat geeft zoveel problemen. Maar met een turbo erop, is het een stuk goedkoper.

Tegenwoordig kunnen ze uit die 2.4L V8 makkelijk 1500-1600 pk krijgen, maar door de regels mag dat niet :-(. Maar ik vind dat die turbo's wel weer terug mogen komen. Gewoon dat ieder team zelf bepaald hoeveel cilinders ze willen, atmosferisch tot 2.8 L, turbo tot 2.0L o.i.d. En de GP van gisteren heb ik nog niet gezien, die ga ik vandaag kijken.

Geplaatst:
comment_1425949

Leuk dat je het helemaal hebt gelezen ^_^

Maar wat vinden jullie van de straf van Alsonso? Ik vind 'm echt zwaar overdreven. Alleen omdat er een wiel afvloog, volgende race een schorsing voor het hele Renault team. Ze zijn echt gek geworden bij de FIA, en die Ecclestone al helemaal. Het enigste wat ze willen, is geld verdienen. Zo gaat de lol er toch ook af? Ik snap ze echt niet. :N Het zou mij niks verbazen als alle teams in de zomerstop rond de tafel gaan en dan gaan praten over hoe het zit. Want dit is echt onacceptabel.

Geplaatst:
comment_1425970
Leuk dat je het helemaal hebt gelezen ^_^

Maar wat vinden jullie van de straf van Alsonso? Ik vind 'm echt zwaar overdreven. Alleen omdat er een wiel afvloog, volgende race een schorsing voor het hele Renault team. Ze zijn echt gek geworden bij de FIA, en die Ecclestone al helemaal. Het enigste wat ze willen, is geld verdienen. Zo gaat de lol er toch ook af? Ik snap ze echt niet. :N Het zou mij niks verbazen als alle teams in de zomerstop rond de tafel gaan en dan gaan praten over hoe het zit. Want dit is echt onacceptabel.

De lol is er al jaren af, het is naar mijn mening ietsje TE serieus geworden,

dezelfde motor is trouwens gewoon dat iedereen zich gaat concentreren op

ontwikkeling van aërodynamica die dan in de toekomst naar mogelijk op

productie-wagens kunnen worden toegepast.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.