Jump to content
Geplaatst:
comment_102828

Nou.. aanstaande zondag is het weer zover he.. nieuw seizoen Formule 1. Ik als echte Formule 1 freak kan niet wachten natuurlijk. Moet er wel 's nachts voor uit m'n bed om het live te kunnen zien, maar dat heb ik er zeker voor over.

Wat verwachten jullie van dit seizoen?

Ikzelf denk dat het wel spannender gaat worden dan vorig jaar, met de nieuwe regelementen die dit jaar in gaan zullen alle wagens qua prestaties *denk ik* dichter bij elkaar komen te liggen. Ben natuurlijk ook benieuwd wat we van het nieuwe team kunnen verwachten. Hoop natuurlijk dat Albers er ook wat van bakt, jammer van Doornbos :(.

Als ik een voorspelling zou moeten maken voor dit jaar denk ik dat Ferrari doorgaat waarmee zij vorig jaar al bezig waren, winnen, winnen, en nog eens winnen. MAARRR ze gaan het dit jaar wel moeilijker krijgen dan vorig jaar ! McLaren beschikt dit jaar over 2 erg goede coureurs ( Montoya en Raikkonen ) en ik denk zeker dat we veel kunnen verwachten van McLaren dit jaar! Ook denk ik dat Renault zich dit jaar bij de topteams gaat mengen, vorig jaar deden die het al goed natuurlijk en ik verwacht ( ook gezien tests ) dat ze het dit jaar nog beter gaan doen. Het Bmw-Williams team zal het denk ik dit jaar niet best gaan doen, mede dankzij de nieuwe rijders die naar mijn gevoel lang niet zo goed zijn als Montoya en Ralf. Bar Honda zal iets afzwakken denk ik na het succesvolle vorige jaar.

Tot zover mijn prognose :)

Edit: Lees net het laatste nieuws dat Albers, of eigenlijk het hele Minardi team waarschijnlijk niet aan de start zal verschijnen tijdens de eerste Grand Prix.. Ze willen met een 2004 model aan de start komen, maar daarvoor moeten alle teambazen het unaniem eens zijn.. En 8 van de 9 vinden het oke, maar 1 niet.. en dat is nog het team dat het minst van Minardi hoeft te vrezen ook.. FERRARI!! <_< Stelletje egoïsten.

Bewerkt: door BMW

• Reacties 584
  • Bezichtigingen 44.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1486236
Sutil..? Wel ben ik hem fan, hij heeft net zijn eerste punten behaalt.

Maar Force-India heeft flink vooruitgang geboekt vergeleken, Spyker, Jordan en Minardi.

Maar denk je dat Sutil een optie is.?

Die Force India is volgens mij niet eens een slechte auto meer.

Geplaatst:
comment_1486240

Nee he, fijn om dat te horen, maar even terug naar jou vraag, uhm.. Buemi heeft al 3 punten maar toch vind ik hem wel goed, zou jij dat ook vinden? Ik bedoel is dat wat je ervan gedacht had.

Bewerkt: door Dago58x

Geplaatst:
comment_1490163

Zelfs ik zit niet 24/7 achter GTAforum. :7

Maar ik ben het er volledig mee eens: geen directe straf voor Renault, Briatore voorgoed weg, Symonds' loopbaan waarschijnlijk ook voorbij (terecht na zo'n actie) en Alonso onschuldig. En volgend jaar weer 19 races op de kalender. ^_^

Geplaatst:
comment_1490244

ik ben het er neit mee eens, Piquet is net zo schuldig en hij gaat vrijuit omdat hij volgens de FIA de waarheid heeft vertelt, waarheid my ass, wie gelooft er dat de piquets het verhaal niet wat hebben opgeleukt? Niet dat het wat uitmaakt, die piquet komt de formule1 toch niet meer binnen, we zijn nu van 2 huilerts af.

Geplaatst:
comment_1490349
ik ben het er neit mee eens, Piquet is net zo schuldig en hij gaat vrijuit omdat hij volgens de FIA de waarheid heeft vertelt, waarheid my ass, wie gelooft er dat de piquets het verhaal niet wat hebben opgeleukt? Niet dat het wat uitmaakt, die piquet komt de formule1 toch niet meer binnen, we zijn nu van 2 huilerts af.

Ben ik helemaal eens met je.. Net nog gelezen dat als Renault nog zo iets doet dat ze voorgoed uit het business zijn.

Echt stom van Briatore, ben je zo in een normale bui komt dit op voorschijn.

Geplaatst:
comment_1490358

Briatore is 100% schuldig. Piquet deed alleen wat zijn meerdere zei. Als een soldaat iemand neer schiet, dan doet hij dat omdat zijn meerdere dat zegt om dat te doen. Maar de straf voor het Renault Team vind ik wel een beetje heel erg. Alle monteurs en werknemers die wisten hier echt helemaal niks van, en nu hebben ze 2 jaar niks te doen.

Geplaatst:
comment_1490493

Piquet is absoluut stom geweest en ik denk dat zijn carrière ook voorbij is. Welk team wil er nu een coureur die zelfs zulke dingen over heeft voor een stoeltje voor volgend jaar? Ik zou er als team niet mee in verband gebracht willen worden, dus einde carrière Piquet en hij heeft Briatore en Symonds in zijn val meegenomen.

Geplaatst:
comment_1491731
Belgische Grand Prix in gevaar door geluidsoverlast?

Volgens de Belgische pers is het circuit van Spa-Francorchamps de rechten kwijt voor het organiseren van de Formule 1-race. Dat besluit is genomen na klachten van omwonenden, die last hebben van de herrie.

Volgens de Waalse krant Lesoir is de toekomst van de Belgische Grand Prix in gevaar door dit besluit. Het was de bedoeling dat het circuit de licentie had om tot en met 2026 een Grand Prix te organiseren, maar die licentie is dus ingetrokken, met het oog op de geluidsoverlast.

Weet je, ik ben zat van dit gezeik. Eerst Zandvoort, Nu Spa Francorchamps. Als je er gaat wonen moet je er maar rekening mee houden. Ze zouden een voorbeeld aan de mensen die bij Imola wonen moeten nemen, die juichen als er een Grand Prix komt. En als ik naast een kerk woon kan ik toch ook niet klagen dat ik last heb van allemaal mensen die Zondags voor mijn huis langs lopen?

Geplaatst:
comment_1491740
Weet je, ik ben zat van dit gezeik. Eerst Zandvoort, Nu Spa Francorchamps. Als je er gaat wonen moet je er maar rekening mee houden. Ze zouden een voorbeeld aan de mensen die bij Imola wonen moeten nemen, die juichen als er een Grand Prix komt. En als ik naast een kerk woon kan ik toch ook niet klagen dat ik last heb van allemaal mensen die Zondags voor mijn huis langs lopen?

Ik geef De Stofzuiger hier volkomen gelijk in, je gaat het mooiste circuit ter wereld toch niet gaan verneuken

omdat je last hebt van de herrie? Dan ga je toch gewoon ergens anders wonen :duh: .

Geplaatst:
comment_1491760

Weet je, we moeten een actie starten. Circuits als Zandvoort, Spa Francorchamps, Silverstone, Imola en andere circuits met historie die van de kalender (dreigen te) verdwijnen moeten gered worden.

Geplaatst:
comment_1491763
Weet je, we moeten een actie starten. Circuits als Zandvoort, Spa Francorchamps, Silverstone, Imola en andere circuits met historie die van de kalender (dreigen te) verdwijnen moeten gered worden.

Ja, het GTAForum gaat de Formule 1 en zijn geweldige en zo geschiednisvolle circuits redden ^_^ .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.