Jump to content
Geplaatst:
comment_1020049

Heey,

Weten jullie een goeie off-road spot?

Ik wel, zeer goed voor hogere SUV's, er liggen rotsen, en op een gegeven moment word het er eng smal, je moet ook een keer van een rots ong. 3 a 4 meter na beneden, en is niet ff keihard rossen, maar ook rustig rijden want anders lig je in de zee.

Je rijd op Long John Ave(Kijk op je mapje die je bij GTA kreeg, bij de ziekenhuis) en dan ga je Links, en dan kun je rechts een keer pleintje op, rij hier weer links, en je komt een op soort speeltuin, rij daar rechtdoor tot je bijna weer op een ander pleintje bent, rij daar naar links, en dan naar beneden, en dan zie je een spoor lopen, volg die, en al gauw zul je de baan vinden.

Met een sentinel kwam ik ook over alles, maar met een patriot of cavalcade lijkt het me leuker!

Let op de stenen die soms in de bosjes zitten, als je daar te hard over gaat, ehb je een kans om van de baan te vliegen.

Offroad/Rockcrwaling baan

Twee deel(Stipje 3 en 4 van onder) is niet zo moeilijk als deel 1(Stipje een en twee van boven), die tevens ook niet zo gek moeilijk is.

5de stipje van onder, is een klein strandje, waar je kunt proberen te rockcrawlen naar boven, beneden is easy.

Hier kunnen jullie een neiwue snapmap maken Klik hier.

Geef duidelijk aan waar de baan begint, en waar hij eindigt.

EN hoe je er kan komen.

4 Mappen erbij, dankzij -_-Alex-_-, Chasmen, DeserteagleNick en Velaro.

Snapmap van Chasmen

Snapmap van -_-Alex-_-

Snapmap van Deserteaglenick(Zelf gemaakt)

SnapMap van Velaro

Veel suc6.

Later

Edit, popupped bij jullie ook die bosjes zo?

Bewerkt: door FerryN

• Reacties 43
  • Bezichtigingen 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1044408
een een ontbrekende stuk metrolijn

kan je lekker omhaag gelanceerd worden

:dans::dans::dans::dans::dans:

Omhaag?

Is dat Omhoog of Omlaag?

:schater:

sorry spel foet :puh:

eve verbetere ^_^

Nog een spelfoutje :$

"spel foet"

En 'even verbeteren' ^_^

pest dat joch niet zo :')

ja of niet daaR ben ik me eens :Y

Nu weer ontopic :')

Geplaatst:
comment_1044427

Leuk topic :tu:

Dit is niet echt offroad, maar iedereen kent die car cannon glitch toch?

Moet je net zo lang proberen tot dat je op de metro-lijn komt en dan kan je op een soort palen hobbelen,

gaat heel moeilijk maar dat is wel geinig :D.

Geplaatst:
comment_1044435

Moet je net zo lang proberen tot dat je op de metro-lijn komt en dan kan je op een soort palen hobbelen,

je bedoelt die schommel toch?

als je dat bedoelt kan je dan op een snapmap aangeven waar het is....

k ben hem kwijt

Geplaatst:
comment_1044440

je bedoelt die schommel toch?

als je dat bedoelt kan je dan op een snapmap aangeven waar het is....

k ben hem kwijt

Klikerdeklik

Het is die schommel ja.

Geplaatst:
comment_1044447

Ik weet niet hoe het met iedereen hier zit, maar ik vlieg altijd uit de vooruit met die glitch?

Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen want het is leuker om in je auto te blijven..

Anders pleur ik altijd in het water :duh:.

Geplaatst:
comment_1044465
Ik weet niet hoe het met iedereen hier zit, maar ik vlieg altijd uit de vooruit met die glitch?

Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen want het is leuker om in je auto te blijven..

Achteruit tegen de schommel aan gaan staan.

Als je, zeker off-line, vooruit tegen de schommel aan gaat staan is de kans erg groot dat je uit de auto vliegt...

Tip achteruit er tegenaan gaan staan :tu:

Geplaatst:
comment_1044481

Als je, zeker off-line, vooruit tegen de schommel aan gaat staan is de kans erg groot dat je uit de auto vliegt...

Met of zonder auto?

Ik heb het weleens gedaan zonder auto, maar toen schoot ik tegen die glijbaan aan of dat hekje, was ik meteen dood. Is wel lachen natuurlijk!

Geplaatst:
comment_1044486

Met of zonder auto?

Ik heb het weleens gedaan zonder auto, maar toen schoot ik tegen die glijbaan aan of dat hekje, was ik meteen dood. Is wel lachen natuurlijk!

Met de auto natuurlijk :D

Geplaatst:
comment_1044487

Met of zonder auto?

Met de auto natuurlijk :D

Toch ga ik het nog eens zonder proberen...

Arme Niko..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.