- Reacties 43
- Bezichtigingen 1.8k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
FerryN 9 posts
-
Wienish 9 posts
-
rjravi1 9 posts
-
Uitroepteken 5 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Heey,
Weten jullie een goeie off-road spot?
Ik wel, zeer goed voor hogere SUV's, er liggen rotsen, en op een gegeven moment word het er eng smal, je moet ook een keer van een rots ong. 3 a 4 meter na beneden, en is niet ff keihard rossen, maar ook rustig rijden want anders lig je in de zee.
Je rijd op Long John Ave(Kijk op je mapje die je bij GTA kreeg, bij de ziekenhuis) en dan ga je Links, en dan kun je rechts een keer pleintje op, rij hier weer links, en je komt een op soort speeltuin, rij daar rechtdoor tot je bijna weer op een ander pleintje bent, rij daar naar links, en dan naar beneden, en dan zie je een spoor lopen, volg die, en al gauw zul je de baan vinden.
Met een sentinel kwam ik ook over alles, maar met een patriot of cavalcade lijkt het me leuker!
Let op de stenen die soms in de bosjes zitten, als je daar te hard over gaat, ehb je een kans om van de baan te vliegen.
Offroad/Rockcrwaling baan
Twee deel(Stipje 3 en 4 van onder) is niet zo moeilijk als deel 1(Stipje een en twee van boven), die tevens ook niet zo gek moeilijk is.
5de stipje van onder, is een klein strandje, waar je kunt proberen te rockcrawlen naar boven, beneden is easy.
Hier kunnen jullie een neiwue snapmap maken Klik hier.
Geef duidelijk aan waar de baan begint, en waar hij eindigt.
EN hoe je er kan komen.
4 Mappen erbij, dankzij -_-Alex-_-, Chasmen, DeserteagleNick en Velaro.
Snapmap van Chasmen
Snapmap van -_-Alex-_-
Snapmap van Deserteaglenick(Zelf gemaakt)
SnapMap van Velaro
Veel suc6.
Later
Edit, popupped bij jullie ook die bosjes zo?
Bewerkt: door FerryN