Geplaatst: 18 juni 200816 jaren comment_1020388 Ik had een paar maanden niet met Photoshop gewerkt en ik heb nu nog eens terug een sig gemaakt. Hij is redelijk basic maar ik vind hem toch goed geslaagd. Rate 1/10 Bewerkt: 18 juni 200816 jaren door Jericho
Geplaatst: 18 juni 200816 jaren comment_1020393 Zoals je zelf al zegt is hij erg basic ja. De achtergrond is mooi,maar door de achtergrond valt de tekst niet goed op. Dat is dus een punt om de volgende keer op te letten. De render is mooi geplaatst. De volgende keer kan je een render misschien een beetje meer inblenden,dat zou mooier zijn. Om beter te worden met PS kan je natuurlijk altijd nog tutorails volgen,zodat je nog beter word. 7/10
Geplaatst: 18 juni 200816 jaren Auteur comment_1020395 Ik dacht wel dat ik iets vergeten was, het was inblenden... De volgende keer dat ik een sig maak ga ik eens een tutorial volgen...
Geplaatst: 18 juni 200816 jaren comment_1020398 Ik dacht wel dat ik iets vergeten was, het was inblenden... De volgende keer dat ik een sig maak ga ik eens een tutorial volgen... Ja,een erg goed idee. Zo leer je meer dingen,en word je steeds beter. Elke keer weer andere dingen proberen is het best. Succes!
Ik had een paar maanden niet met Photoshop gewerkt en ik heb nu nog eens terug een sig gemaakt. Hij is redelijk basic maar ik vind hem toch goed geslaagd.
Rate 1/10
Bewerkt: door Jericho