Geplaatst: 2 maart 200520 jaren comment_103011 ik zag op een site een plaatje met een paar halfpipes en daar lichtjes op: screen nou mijn vraag hoe maak ik dit zelf
Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren comment_203529 Sorry dat ik zo'n oud topic ophaal maar dat is nog altijd beter dan een nieuw topic openen . Ik heb een vraagje: Ik wil van die lampjes maken die op een bord schijnen. Het is voor GTA3 en voor dit bord: Maar zodra ik op 'Add' klik (2dfx optie gekozen) krijg ik de volgende foutmelding: Ik gebruik MooMapper 0.94. Kan het zijn dat je geen 2dfx dingen kan maken in GTA3? Als iemand hier het antwoord op weet, please vertel het me
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_209940 Sorry dat ik zo'n oud topic ophaal maar dat is nog altijd beter dan een nieuw topic openen .Ik heb een vraagje: Ik wil van die lampjes maken die op een bord schijnen. Het is voor GTA3 en voor dit bord: Maar zodra ik op 'Add' klik (2dfx optie gekozen) krijg ik de volgende foutmelding: Ik gebruik MooMapper 0.94. Kan het zijn dat je geen 2dfx dingen kan maken in GTA3? Als iemand hier het antwoord op weet, please vertel het me Sorry voor de dubbelpost maar er had nog niemand gereageerd en ik wil dit toch even weten . *kijkt naar de qoute* Bewerkt: 16 augustus 200519 jaren door Jorge_F
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210017 Ik zou het eens met de nieuwste moomapper proberen.
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210021 Ik zou het eens met de nieuwste moomapper proberen. Die heb ik maar ik blijf het probleem nog steeds houden . (0.94 is toch de nieuwste he?)
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210034 omdat hij nog niet bij gtagames staat en ik geen reclame voor andere sites mag maken,heb ik hem upgeload met rapidshare klik voor moomapper 0.95
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210040 omdat hij nog niet bij gtagames staat en ik geen reclame voor andere sites mag maken,heb ik hem upgeload met rapidshareklik voor moomapper 0.95 Bedankt maar ik had hem al gevonden . Helaas werkt het nog steeds niet, het zal wel aan mij liggen .
Geplaatst: 25 januari 200619 jaren comment_324366 Hoe geef je dat dan aan in moomapper? Waar je precies wilt dat er lichten op komen? En hoe kun je de coordianten zien van het object?
ik zag op een site een plaatje met een paar halfpipes en daar lichtjes op:
screen
nou mijn vraag hoe maak ik dit zelf