De spellen van Command & Conquer (afkorting: C&C) zijn heel erg bekend onder duizenden gamers. Maar daar kom ik niet voor, want ik zit namelijk met het volgende probleem:
In 1 van de C&C-spellen, Tiberian Sun, speel ik de GDI-campange. En ik heb 9 missies gehaald. Maar nu het volgende: In missie 10 moet ik een APC met 4 engineers begleiden naar een vervallen GDI-basis. Hiervoor heb ik 3 Hover MLRS gekregen. Dat is een soort medium tank die over land als water kan ''vliegen''. Ik begin gewoon om een aantal units enzo kapot te schieten van Nod of Brotherhood, een andere partij, maar als ik in een bepaalde gedeelte kom, zie ik een grote Obelisk of Light van hun staan. Dat is een krachtig wapen waarmee je vijanden uitschakeld. Het is heel hoog, want de Obelisk of Light is heel erg sterk tegen infantry en tanks. Naast het gebouw is er een weg die ik moet nemen. Ik kan er helaas niet doorheen. Kan iemand mij helpen hoe ik langs het grote verdedigingsgebouw van Nod (de Obelisk of Light) kan komen? Want daar zoals ik al zei, is er een weg die ik moet nemen om naar het vervallen GDI-basis te kunnen komen. Of heeft iemand een tip over missie 10 van de GDI-campagne?
Beste Leden,
De spellen van Command & Conquer (afkorting: C&C) zijn heel erg bekend onder duizenden gamers. Maar daar kom ik niet voor, want ik zit namelijk met het volgende probleem:
In 1 van de C&C-spellen, Tiberian Sun, speel ik de GDI-campange. En ik heb 9 missies gehaald. Maar nu het volgende: In missie 10 moet ik een APC met 4 engineers begleiden naar een vervallen GDI-basis. Hiervoor heb ik 3 Hover MLRS gekregen. Dat is een soort medium tank die over land als water kan ''vliegen''. Ik begin gewoon om een aantal units enzo kapot te schieten van Nod of Brotherhood, een andere partij, maar als ik in een bepaalde gedeelte kom, zie ik een grote Obelisk of Light van hun staan. Dat is een krachtig wapen waarmee je vijanden uitschakeld. Het is heel hoog, want de Obelisk of Light is heel erg sterk tegen infantry en tanks. Naast het gebouw is er een weg die ik moet nemen. Ik kan er helaas niet doorheen.
Kan iemand mij helpen hoe ik langs het grote verdedigingsgebouw van Nod (de Obelisk of Light) kan komen? Want daar zoals ik al zei, is er een weg die ik moet nemen om naar het vervallen GDI-basis te kunnen komen. Of heeft iemand een tip over missie 10 van de GDI-campagne?
Alvast bedankt!
M.V.G,
Shy-Guy
Bewerkt: door Shy-Guy