Geplaatst: 19 juni 200816 jaren comment_1020817 ik had bij mijn save house twee infurnesen staan ik saven volgende dag ik laad die game staan er 2 politie autos weet iemand hoe dit kan Bewerkt: 19 juni 200816 jaren door lucasso
Geplaatst: 28 juni 200816 jaren comment_1028532 dat heb ik ook al eens gehad jatoen stond er een supergt op mijn parking en toen ging ik saven en toen ik weer speelde was hij weg. ik heb ook al eens gezien bij een ander savehouse, dat mijn auto gewoon werd weggebeukt. ik vind garages net als in SA eigenijk veel beter laterz Alles kan gebeuren ik heb wouten mijn auto zien jatten op m'n parkeerplaats om achter mij aan te gaan . Misschien waren ze bij jou zo aardig om politiewagens terug te zetten! Is wel flink klote als je een exclusive Infernus of Futo GT op je parkingspace hebt. Vooral in mijn geval, overal exclusieve wagens, GT's, Romero en 1 Infernus. Vooral die Romero is kut als die gestolen zou worden, die is maar 1 keer te krijgen, daarna nooit meer. Later Waar is de Futo GT
ik had bij mijn save house twee infurnesen staan ik saven volgende dag ik laad die game staan er 2 politie autos
weet iemand hoe dit kan 
Bewerkt: door lucasso