Jump to content
Geplaatst:
comment_1020860

Stel je bent net lekker bezig met modden, en je loopt tegen een probleem aan. Een moeilijk probleem. Of je hebt juist iets wat heel moeilijk is, en wat je graag zou willen leren. Dan kan je in dit topic een tutorial aanvragen. Dit doe je door het volgende lijstje in te vullen:

[b]Soort:[/b] 
[b]Programma:[/b]
[b]Vorm:[/b]
[b]GTA:[/b]
[b]Onderwerp tutorial:[/b]

Nadere beschrijving:

Soort kan zijn: Mapping, Texturing, SCM-scripting, Modelling of Overig

Programma: b.v. 3ds Max, Sannybuilder, IMG tool, etcetera.

Vorm: Videotutorial, tutorial of uitleg.

GTA: van welke GTA je uitleg wilt hebben. Bij modelling mag deze vraag opengelaten worden.

Onderwerp tutorial: het probleem waar je tegenaan loopt, waar de tutorial over moet gaan.

Alleen complete lijstjes laten we staan, de rest verwijderen we!

  • Reacties 65
  • Bezichtigingen 84.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1593318

Je wilt een videotutorial over hoe je een minigame script :cab:..? Je moet gewoon tutorials gaan volgen die in de Master Tutorial List staan en SCM beheersen, dan kan je alles maken wat je wil.

  • 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_1667950

Soort: Overig

Programma: Kladblok

Vorm: uitleg

GTA: Vice City

Onderwerp tutorial: hoe kan ik bijv. handling.cfg bewerken en opslaan? (bewerken lukt me maar ik kan niet opslaan)

Geplaatst:
comment_1668152

Start Kladblok op als Administrator. En als je opslaat, kun je een titel kiezen. Type daar in: (De naam van het bestand).dat (Ofzo) Onder de naam kiezen kun je de bestandsextensie veranderen. Hij staat automatisch op .txt, maar je moet hem zetten op alle bestanden.

  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1696195

Zoek in de opcode search tool naar "interior" en je vind alles wat er mee te maken heeft. Het spreekt allemaal wel voor zich.

Maar ik wil een soort transfender mod maken, En ik weet niet hoe dat gaat met die interiors laden en er dan een auto inzetten etc.

Geplaatst:
comment_1696286

Probeer dit eens:

select_interior 0 // interior nummers in SannyBuilder helpfile, 0 = buiten

// laad hier je model, requesten en checken of die available is
...: load model #admiral

// maak het voertuig, doe er mee wat je wil
1@ = car.create(#admiral, 100.0, 200.0, 100.0)

// auto linken aan interior
0840: link_car 1@ to_interior 0 

// actor linken aan interior, voor als je zelf in het interior wil staan 
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0

// je rommel in de interior zetten. Je moet natuurlijk wel de goede coordinaten opzoeken
car.putAt(1@, 100.0, 200.0, 100.0)
actor.putAt($PLAYER_ACTOR, 100.0, 200.0, 100.0)

Geplaatst:
comment_1696522

Probeer dit eens:

select_interior 0 // interior nummers in SannyBuilder helpfile, 0 = buiten

// laad hier je model, requesten en checken of die available is
...: load model #admiral

// maak het voertuig, doe er mee wat je wil
1@ = car.create(#admiral, 100.0, 200.0, 100.0)

// auto linken aan interior
0840: link_car 1@ to_interior 0 

// actor linken aan interior, voor als je zelf in het interior wil staan 
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0

// je rommel in de interior zetten. Je moet natuurlijk wel de goede coordinaten opzoeken
car.putAt(1@, 100.0, 200.0, 100.0)
actor.putAt($PLAYER_ACTOR, 100.0, 200.0, 100.0)

Daar is mijn tutorial, geweldig!

Dankje.

  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1717521

Soort: Cleo scripten.

Programma: Sanny Builder.

Vorm: Uitleg tutorial.

GTA: San Andreas.

Onderwerp tutorial: Hoe je via je Cleo script een nieuwe file kan maken om dingen in op te slaan en het vervolgens weer openen als de speler het spel weer herstart. Ik weet dat er in de bijgevoegde handleiding wat informatie staat, maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoe het precies in z'n werk gaat. :)

  • 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_1784212

Soort: Modelling / Finishing Touches

Programma: 3ds Max

Vorm: Afwerken

GTA: San Andreas

Onderwerp tutorial: Ik wil de wapens die ik zelf heb gemodelt ingame zetten (Ik weet wel hoe ik ingame moet zetten.), maar ik moet eerst nog een glans er op zetten en belichten.

Bewerkt: door gtaewald

  • 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1822162

Soort: Script mod

Programma:-

Vorm: Uitleg

GTA: San Andreas

Onderwerp tutorial: Ik wil leren om een Enex te plaatsen die naar een interior gaat

Bewerkt: door Los-Santos

Geplaatst:
comment_1822587

Soort: Modeling / Texturing

Programma: 3D Studio, RW Analyze

Vorm: Tekst Tutorial

GTA: San Andreas

Onderwerp tutorial: UV animaties maken.

De tutorial van Wazuup in de MTL werkt niet meer (dat heb je nou met videotuts ..) en de link naar de scripts is ook dood.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.